🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26909.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به رفتار تبعیض آمیز با زنان باردار شاغل در این شرکت متهم شد

گوگل بار دیگر با انتقادات درون سازمانی مواجه شده و این بار یکی از کارمندان این شرکت در یادداشتی گوگل را به سیاست های شغلی تبعیض آمیز در قبال کارمندان باردار متهم کرده است. به ...

گوگل بار دیگر با انتقادات درون سازمانی مواجه شده و این بار یکی از کارمندان این شرکت در یادداشتی گوگل را به سیاست های شغلی تبعیض آمیز در قبال کارمندان باردار متهم کرده است.

به گزارش مادربورد، این کارمند پس از مشاهده برخورد تحقیر آمیز یکی از مدیران با همکار باردارش و رفتارهای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - تبعیض آمیز در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - قبال او، یادداشتی با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - عنوان «من پس از اتمام مرخصی زایمان به گوگل باز نمی‌گردم، این هم دلیلش» منتشر کرد که توسط بیش از 10 هزار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - کارمند گوگل خوانده شد. بسیاری از این افراد هم از این یادداشت در بورد پیام‌های داخلی شرکت حمایت کردند.

در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - این یادداشت آمده است:

تقریبا بلافاصله بعد از گزارش این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - سیاست های شغلی تبعیض آمیز به بخش منابع انسانی شرکت، رفتار مدیرم با من به شدت تغییر کرد. ماه‌ها ایمیل‌ها و چت‌های خشمگینانه، پروژه‌های کنسل شده، بی توجهی او به من در مراودات حضوری و سرزنش عمومی را تحمل کردم. ضربه آخر را زمانی خوردم که فهمیدم مدیرم پشت سر من حرف‌هایی به مدیران ارشد شرکت زده که واقعا به اعتبارم لطمه وارد آورده و علاوه بر این برای جایگزینی من هم با نیروهای دیگر مصاحبه می‌کند، بدون اینکه به خودم اطلاعی از ترک تیم داده شده باشد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان

بعد از این برخوردها، نویسنده یادداشت که مدیریت تیم کوچکی را در گوگل بر عهده داشت و خودش هم باردار بود، به تیم دیگری در این شرکت منتقل شده و تمام اختیارات مدیریتی تا زمانی که فرزندش را به دنیا بیاورد از او سلب می‌شود. بازگشت او به سمت مدیریت تیم حتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - بعد از اینکه او به خاطر مسائل پزشکی مجبور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - شد کمی زودتر به مرخصی زایمان برود زیر سوال رفت و با ابهاماتی مواجه شد.

بر اساس لایحه تبعیض بارداری، کمپانی‌ها حق اعمال تبعیض - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - برای کارمندانشان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - را بر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - اساس بارداری یا شرایط پزشکی آنها ندارند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - این کار غیر قانونی به شمار می‌آید. یکی از سخنگویان گوگل در این باره به مادربورد گفته:

ما تلافی و انتقام‌جویی را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - در محیط گوگل کاملا ممنوع و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - این سیاست را با شفافیت تمام اعلام کرده‌ایم. برای اطمینان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - از اینکه هیچ شکایتی در گوگل نشنیده باقی نمی‌ماند، چندین راه ارتباطی در اختیار کارمندان قرار داده‌ایم تا نگرانی‌ها و شکایات خودشان را حتی به صورت ناشناس اعلام کنند.

البته این اولین بار نیست که گوگل با اتهام سیاست های شغلی تبعیض آمیز مواجه می‌شود. اخیرا این شرکت به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - خاطر شکایت افرادی که ادعا می‌کردند شرکت آن‌ها را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - به خاطر سنشان اخراج کرده 11 میلیون غرامت پرداخت کرد. 3 کارمند زن که اعتقاد داشتند گوگل زنان را به سمت مسیرهای شغلی کم درآمدتر سوق می‌دهد از این شرکت شکایت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - کرده و هزاران کارمند هم سال گذشته شرکت را به خاطر عدم تساوی فرصت‌ها و حقوق پرداختی ترک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فریمان استان خراسان - کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone