🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17372.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موبایل‌های اندرویدی قدیمی از سال آینده نمی‌توانند برخی سایت‌ها را باز کنند

سازمان Let's Encrypt اعلام کرد یکی از گواهی‌های دیجیتال که توسط IdenTrust فراهم می‌شود، سال ۲۰۲۱ منقضی خواهد شد و به همین دلیل موبایل‌های اندرویدی قدیمی قادر به باز کردن برخی از سایت‌های امن نیستند. ...

سازمان Let's Encrypt اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - یکی از گواهی‌های دیجیتال که توسط IdenTrust فراهم می‌شود، سال ۲۰۲۱ منقضی خواهد شد و به همین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - دلیل موبایل‌های اندرویدی قدیمی قادر به باز کردن برخی از سایت‌های امن نیستند.

سازمان غیرانتفاعی Let's Encrypt که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - مرجع صدور گواهی دیجیتال به شمار رفته و تحت نظارت گروه تحقیقات امنیت اینترنت (ISRG) فعالیت می‌کند، هشدار داده دسترسی موبایل‌هایی که سیستم عامل اندروید آن‌ها قدیمی‌تر از ۷.۱.۱ است، از اول سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۰ شهریور ۱۴۰۰) به خاطر عدم پشتیبانی از گواهی دیجیتال روت به برخی از سایت‌های امن از بین می‌رود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان

سازمان یاد شده توصیه می‌کند که کاربران دارای گوشی‌های قدیمی بهتر است مرورگر فایرفاکس موبایل را نصب کنند، چرا که این مرورگر لیست خود از گواهی‌های روت امن را داشته و به سایت‌ها اجازه می‌دهد تا همچنان پس از منقضی شدن گواهی مربوطه در سال آینده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - قابل دسترسی باشند.

توقف پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید مساله‌ای کاملاً طبیعی برای توسعه دهندگان است، اما با توجه به سیاست‌های گوگل در انتشار آپدیت‌های اندروید درصد قابل توجهی از کاربران دچار مشکل خواهند شد.

سازمان Let's Encrypt می‌گوید حدود ۳۳.۸ درصد از کاربران گوگل پلی از اندروید ۷.۱ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - به قبل استفاده می‌کنند و برخی از سازندگان موبایل نیز پشتیبانی از دستگاه‌های خود را متوقف کرده‌اند. انتشار محدود آپدیت‌های اندروید در سال‌های اخیر مساله تازه‌ای نیست و برخی از موبایل‌ها (به ویژه موبایل‌های اقتصادی) قابلیت آپدیت محدود داشته و در برخی از آن‌ها کاربر باید با همان نسخه کارخانه اندروید بسنده کند. بنابراین طبق آنچه در گزارش نوشته شده، اگر سال ۲۰۱۶ یا حتی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - ۲۰۱۷ موبایل اندرویدی خریده‌اید، احتمالاً در آینده دسترسی به برخی از سایت‌ها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کردستان استان کردستان - را از دست خواهید داد.

البته به مرور به شرکت‌هایی که پشتیبانی از دیوایس‌ها را افزایش می‌دهند اضافه می‌شود. برای مثال گوگل آپدیت‌های جدید اندروید را قبل از همه برای محصولاتش منتشر می‌کند و سامسونگ به تازگی پشتیبانی از محصولاتش را به سه سال افزایش داده است. ولی کاربرانی که موبایل قدیمی دارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از فایرفاکس استفاده کنند احتمالاً دچار مشکل خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone