🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17373.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند وان پلاس به سیستم عامل Wear OS مجهز نمی‌شود

در چندین سال پیش شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره ساعت هوشمند وان پلاس بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، این محصول فاقد سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود. با وجود انتشار گزارش‌ها و شایعات ...

در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - چندین سال پیش شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره ساعت هوشمند وان پلاس بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، این محصول فاقد سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود.

با وجود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - انتشار گزارش‌ها و شایعات بی‌شمار، هنوز با ساعت هوشمند وان پلاس ملاقات نکرده‌ایم، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک این محصول - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - از راه برسد. به تازگی یک افشاگر معروف محصولات وان پلاس به نام «Max J» ادعا کرده که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - وان پلاس واچ از سیستم عامل Wear OS - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده نمی‌کند.

عدم استفاده از Wear OS در این محصول تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - وان پلاس همکاری نزدیکی با گوگل و سیستم عامل اندروید دارد. Wear OS یک پلتفرم برای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود که همه شرکت‌ها از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - نمی‌کنند و بیشتر برندهایی که دارای منابع کافی در زمینه گجت‌های پوشیدنی نیستند، از آن بهره می‌برند.

«فسیل» و «Mobvoi» از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - شناخته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - شده‌ترین برندهایی هستند که در ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل گوگل استفاده می‌کنند، البته برندهایی مانند اوپو نیز در خارج از بازار چین به سراغ Wear OS رفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران

با توجه به اطلاعات اخیر، وان پلاس چه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - برنامه‌ای برای ساعت هوشمند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - خود دارد؟ در حال حاضر جواب مشخصی برای آن نداریم. این دستگاه بدون هیچ شکی به گوشی‌های این برند با سیستم عامل اندروید وصل می‌شود، اما اطلاعی از سیستم عامل این ساعت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - نداریم.

اوپو و شیائومی از نسخه‌های مخصوص اندروید استفاده می‌کنند و محصولات پوشیدنی هواوی نیز دارای سیستم عامل اختصاصی هستند. Max - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - J به این موضوع اشاره کرده که اولین ساعت هوشمند وان پلاس نه تنها به Wear OS، بلکه به نسخه‌ اصلاح شده آن نیز مجهز نخواهد شد.

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از وان پلاس واچ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - در ماه گذشته میلادی بودند، انتظار می‌رود در سال آینده میلادی با آن ملاقات کنیم و تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن افشا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دربها نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم مرکز شما دور و بر خورشیدکلا گلوگاه اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در خورشیدکلا شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone