🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10632.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی و برخی مشخصات اصلی گلکسی F42 5G سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی F42 5G است و اکنون به صورت رسمی تایید کرده که این دستگاه در تاریخ ۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. علاوه بر تاریخ معرفی، طراحی و مشخصات کلیدی آن نیز ...

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی F42 5G است و اکنون به صورت رسمی تایید کرده که این دستگاه در تاریخ ۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. علاوه بر تاریخ معرفی، طراحی و مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

در ابتدا شایعه شده بود که گلکسی F42 5G نسخه بروز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - شده‌ گلکسی A22 5G خواهد بود، اما با توجه به پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - و ماژول دوربین متفاوت آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - به نظر می‌رسد چنین چیزی درست نباشد. به گفته سامسونگ، این گوشی از یک نمایشگر +Full HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد اما اندازه آن هنوز مشخص نشده است. با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - این حال طبق اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد نمایشگر آن یک پنل ۶.۶ اینچی LCD خواهد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - بود که روزنه مخصوص دوربین سلفی قطره‌ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - شکل در بالای آن دیده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان

در زیر کاپوت، طبق مستندات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - ارائه شده از سوی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - گیک‌بنچ، انتظار می‌رود گلکسی F42 5G از چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. البته احتمال وجود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - گزینه‌های دیگری با حافظه رم متفاوت نیز وجود دارد. همچنین سامسونگ برای دستگاه خود از یک اسلات کارت microSD استفاده کرده تا کاربران بتوانند حافظه داخلی آن را افزایش دهند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان

در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود گلکسی F42 5G به همراه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی روانه بازار شود.

سامسونگ همچنین تایید کرد که گلکسی F42 4G از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد اما سرعت شارژ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - آن هنوز مشخص نشده است. انتظار می‌رود این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI روانه بازار شود. گوشی آینده سامسونگ همچنین از ۱۲ باند 5G پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشان استان اصفهان - روی دکمه پاور، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده‌ها و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone