🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10630.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلایه رانندگان آمازون از کنترل افراطی هوش مصنوعی دوربین مخصوص کابین

رانندگان فعال در بخش تحویل کالای آمازون می‌گویند دوربین‌ مجهز به هوش مصنوعی موجود در داخل کابین، به طور غیرعادلانه‌ای آنها را جریمه می‌کند. این رانندگان معتقدند بخش اعظمی از اتفاقات رخ داده، خارج از ...

رانندگان فعال در بخش تحویل کالای آمازون می‌گویند دوربین‌ مجهز به هوش مصنوعی موجود در داخل کابین، به طور غیرعادلانه‌ای آنها را جریمه می‌کند. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - این رانندگان معتقدند بخش اعظمی از اتفاقات رخ داده، خارج از کنترل آنهاست.

شاید بدانید آمازون اوایل امسال تصمیم گرفت ون‌های حمل و تحویل کالای خود را به دوربین‌‌ Netradyne تجهیز کند. طبق آمار تا ماه سپتامبر، بیش از نیمی از ون‌های ناوگان این شرکت در آمریکا به این دوربین‌ پیشرفته مجهز شده‌اند. این غول اینترنتی، هدف از نصب دوربین مذکور را افزایش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - ایمنی اعلام کرده، در حالیکه رانندگان ادعا می‌کنند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - پس از اضافه شدن آن درآمدشان کاهش یافته است!

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان

دوربین‌ Netradyne - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - دارای چهار لنز است و در جریان شیفت کاری، مدام صورت و بدن راننده را تحت نظر گرفته و فیلم وقایع را ضبط می‌کند. شماری از رانندگان شاغل در کالیفرنیا، تگزاس، کانزاس، آلاباما و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - اوکلاهاما گفته‌اند این دوربین برای کارهایی مثل نگاه کردن به آینه جانبی، تنظیم رادیو، متوقف شدن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - قبل از تابلوی توقف و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - حتی پیچیدن یک راننده دیگر در جلوی آنها، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - جریمه صادر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان

آمازون برای دوربین Netradyne الگوریتمی طراحی کرده که هنگام تشخیص رفتارهای غیرمجاز، ویدیوی آن را به سرویسی اختصاصی آپلود می‌کند. به غیر از آمازون، دیگر شرکت‌های همکار و طرف تحویل کالا نیز به این سرویس دسترسی دارند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان

ویدیوهای ضبط شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - از خطاهای رانندگان باعث پایین آمدن نمره و کاهش امتیاز آنها در فاکتور رانندگی ایمن می‌شود. این فاکتور هم در میزان پرداختی و مزایا تاثیر مستقیم دارد. یکی از رانندگان آمازون در این رابطه گفته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - هنگام گردش به راست یا پیچیدن یک خودروی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - دیگر به مسیر مقابل او سیستم آمازون بر سرش فریاد می‌زند، اتفاقی که این راننده آن را ناامیدکننده و آزاردهنده توصیف می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان

دوربین Netradyne حتی توانایی تشخیص خمیازه کشیدن، نبستن کمربند ایمنی و حواس‌پرتی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - راننده را داشته و داده‌های بیومتریک او را نیز گردآوری می‌کند. البته رانندگان اظهار کرده‌اند این دوربین در تشخیص موارد یاد شده، دچار اشتباه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان
یکی از رانندگان سابق آمازون این دوربین را کابوس خطاب کرده و افزوده تقریبا با انجام هر کاری به او اخطار می‌دهد

اما الکساندرا میلر، سخنگوی آمازون دوربین پیشرفته Netradyne را یاریگر رانندگان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - دانسته و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - گفته این دوربین باعث افزایش امنیت آنها در جاده‌ها می‌شود. خانم میلر افزوده پس از نصب این دوربین، میزان تصادفات تا 48 درصد و تخطی از قانون تا 77 درصد کاهش یافته است؛ علاوه‌بر این‌ها، عدم استفاده از کمربند ایمنی 60 درصد، حواس‌پرتی در پشت فرمان 75 درصد و عدم رعایت فاصله مجاز با اتومبیل جلویی نیز تا 50 درصد کمتر شده است.

نکته جالب توجه اینکه شماری از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - رانندگان آمازون برای مقابله با این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خرمدره استان زنجان - دوربین، به چسباندن استیکر روی لنزها و یا استفاده از عینک دودی رو آورده‌اند!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone