🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33143.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی از X360 14، باریک‌ترین کروم‌بوک تبدیل‌شونده خود رونمایی کرد

کمپانی اچ پی اخیراً از تازه ترین بازیگر قدرتمند در بازار کروم بوک ها رونمایی کرده است؛ این لپ تاپ جدید شبیه به یک مک بوک ایر با لولاهای 360 درجه ای است که می ...

کمپانی اچ پی اخیراً از تازه ترین بازیگر قدرتمند در بازار کروم بوک ها رونمایی کرده است؛ این لپ تاپ جدید شبیه به یک مک بوک ایر با لولاهای 360 درجه ای است که می توان در حالات مختلف از آن استفاده کرد. این دیوایس X360 14 نام گرفته و باریک ترین کروم بوک تبدیل شونده اچ پی به حساب می آید. X360 14 راه نخستین X360 که در سال 2017 عرضه شد را دنبال می کند اما این بار به جای نمایشگر 11 اینچی به پنلی 14 اینچی مجهز شده و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - از طراحی پریمیوم تر و مشخصات بهتر بهره می برد.

X360 14 نمایشگری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - فول اچ دی و لمسی دارد و با مشخصاتی نظیر 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده های نسل هشتمی Core i3 و Core i5 اینتل از راه می رسد. 64 گیگابایت حافظه داخلی، عمر باتری 14 ساعته و پورت های فراوان مثل دو پورت USB C، یک پورت USB A، درگاه مایکرو اس دی و جک صدا نیز از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

به نظر می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - رسد اچ پی طراحی این دستگاه را با نیم نگاهی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - به یک نظرسنجی به انجام رسانده که اکثر پاسخ دهندگان آن، دیوایس های تبدیل شونده را به لپ تاپ های معمولی ترجیح داده اند. کوین فراست، نایب رییس واحد پی سی های مصرف کنندگان اچ پی می گوید علت طراحی پریمیوم این دستگاه به موفقیت کروم بوک X2 باز می گردد. «با موفقیت HP Chromebook X2 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - طی اوایل امسال، مشتریان این سیگنال را فرستادند که به دنبال انتخاب های پریمیوم و تجارب قدرتمند در دیوایس مبتنی بر سیستم عامل کروم خود هستند».

هنگامی که کروم بوک اچ پی X360 14 از راه برسد، رقبای قدری مانند کروم بوک های جدید سری لنوو یوگا و کروم بوک 2 در 1 دل در انتظارش خواهند بود. گفتنی است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر محمودآباد استان مازندران - این لپ تاپ از روز بیست و یکم اکتبر با قیمت 599 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone