تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13113.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دادگاه به نفع شیائومی رای داد: ممانعت از اعمال محدودیت‌های دولت آمریکا

یک قاضی فدرال آمریکا در دادگاهی بطور موقت مانع از اجرای تحریم‌های وزارت دفاع آمریکا علیه شیائومی شد. بنابراین سرمایه‌گذاران آمریکایی اجباری برای واگذاری دارایی‌های خود در این کمپانی ندارند. دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور ...

یک قاضی فدرال آمریکا در دادگاهی بطور موقت مانع از اجرای تحریم‌های وزارت دفاع آمریکا علیه شیائومی شد. بنابراین سرمایه‌گذاران آمریکایی اجباری برای واگذاری دارایی‌های خود در این کمپانی ندارند.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در روزهای آخر فعالیتش شیائومی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - را به همراه ۸ کمپانی چینی دیگر به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - بهانه ارتباط با ارتش چین، به لیست سیاه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - وزارت دفاع اضافه کرد. در همین راستا، سرمایه‌گذاران مجبور به فروش دارایی خود در این کمپانی‌ها تا یک تاریخ مشخص شدند. قرار بود این محدودیت‌ها - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - چند روز دیگر اعمال شوند.

با اعلام چنین خبری، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - شیائومی واکنش نشان داد و علاوه بر اعلام عدم ارتباط با ارتش چین، در واشنگتن شکایتی علیه دولت آمریکا تنظیم کرد تا از این لیست سیاه خارج شود. شیائومی در شکایتش این اقدام دولت واشنگتن را غیرقانونی و خلاف قانون اساسی عنوان کرد و همچنین به این موضوع اشاره داشت که توسط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - ارتش چین کنترل نمی‌شود.

چند روز پیش مشخص شد که وزارت دفاع آمریکا به علت دریافت یک جایزه دولتی از سوی مدیرعامل شیائومی، «لی جون» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - و همچنین سرمایه‌گذاری گسترده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - در فناوری‌های پیشرفته مانند شبکه 5G و هوش مصنوعی، این کمپانی را در لیست سیاهش قرار داده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان

حالا قاضی «رودلف کنتراس» از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - نتیجه دادگاه خبر داده. طبق رای دادگاه، پرونده دلایل قانع‌کننده‌ای برای اینکه امنیت ملی در معرض خطر قرار گرفته، ارائه نکرده است. در همین راستا، محدودیتی برای سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در این کمپانی چینی وجود ندارد.

در حال حاضر وزارت دفاع آمریکا نسبت به این رای واکنشی نشان نداده، با این حال سخنگوی شیائومی از آن استقبال کرده. سخنگوی شیائومی، تعیین این کمپانی به عنوان یکی از شرکت‌های تحت کنترل ارتش چین را نامناسب عنوان کرده و از پیگیری پرونده خبر داده:

«شیائومی می‌خواهد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - از دادگاه درخواست کند که چنین موضوعی را غیرقانونی اعلام کند و بطور دائمی نامگذاری آن به عنوان یک شرکت ارتش چین را حذف کند.»

باید - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - منتظر ماند و دید چینی‌ها می‌توانند به چنین خواسته‌ای دست پیدا کنند و بطور دائمی از این لیست حذف شوند یا اینکه سرنوشتی مشابه هواوی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - انتظارشان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تاکستان استان زنجان - خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone