🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10669.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

«دیجی سرویس» بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران را افتتاح کرد

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران در روز پنج‌شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد دیجی‌سرویس افتتاح شد. دیجی‌سرویس اعلام کرد با افتتاح این فروشگاه قصد دارد تجربه خرید از محصولات ...

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران در روز پنج‌شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد دیجی‌سرویس افتتاح شد. دیجی‌سرویس اعلام کرد با افتتاح این فروشگاه قصد دارد تجربه خرید از محصولات سامسونگ در حوزه موبایل و لوازم جانبی را به استانداردهای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - جهانی نزدیک‌تر کند.

اگر روز پنج‌شنبه عصر به بازار چارسو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - سر زده باشید، قطعاً از حضور جمعیت پرشمار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - در طبقات مختلف این پاساژ شگفت‌زده شده‌اید. این جمعیت مشتاق برای مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران و مهم‌تر از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - آن، دیدار با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - بازیگر محبوب سینمای ایران یعنی «محمدرضا گلزار» به انتظار ایستاده بودند؛ انتظاری که ساعت‌ها به‌طول انجامید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران با مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع در ضلع شمال شرقی طبقه همکف بازار چارسو قرار دارد، جایی که پیش از این هم به فروش محصولات سامسونگ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - اختصاص داشت اما اکنون به برندشاپ تخصصی موبایل و لوازم جانبی تبدیل شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - است. رمضان‌نژاد، مدیر این فروشگاه در مراسم افتتاحیه گفت:

«این فروشگاه تجربه خریدی مطمئن و آسان از جدیدترین محصولات سامسونگ را برای مشتریان فراهم می‌کند. مشتریان از بدو ورود به این فروشگاه با محیطی حرفه‌ای مطممئن جهت مشاوره و معرفی کامل محصولات مواجه خواهند شد.»

در این فروشگاه حدود ۸۰ پرسنل متخصص به تمام سؤالات شما پاسخ خواهند داد، ضمن این‌که می‌توانید تمام محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک مشاهده کرده و با آنها کار کنید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. نوری، مدیر برند دیجی‌سرویس در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«اتاق Customer Care از بدو ورود مشتری و در مراحل مختلف یعنی پیش از خرید، حین خرید و پس از خرید، به مشکلات آنها رسیدگی می‌کند. این واحد بر اساس استراتژی‌های خدمات تجربه مشتری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - طراحی شده تا بهترین تجربه خرید را به آنها ارائه کند.»

نوری گفت دیجی‌سرویس چهار برند اصلی یعنی سامسونگ، اپل، نوکیا و شیائومی را وارد می‌کند اما به‌دلیل محبوبیت بالای سامسونگ در ایران، اولین فروشگاه تخصصی خود را برای برند سامسونگ افتتاح کرده است. تمامی گوشی‌های عرضه شده در این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - فروشگاه از ۱۸ ماه گارانتی دیجی‌سرویس و یک سال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - بیمه ایران برخوردار هستند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - به گفته نوری، دیجی‌سرویس تنها مجموعه‌ای است که گوشی‌های موبایل را با بیمه عرضه می‌کند. البته در حال حاضر لوازم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - جانبی مثل ساعت‌های هوشمند تحت پوشش بیمه نیستند اما دیجی‌سرویس تلاش می‌کند تا پوشش بیمه را به این محصولات نیز اضافه کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان

فروشگاه سامسونگ موبایل بازار چارسو حداقل در زمان افتتاحیه، نویدبخش یک برندشاپ در سطح استانداردهای جهانی بود. تمام محصولات سامسونگ در حوزه موبایل و لوازم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - جانبی از جمله گوشی‌های تاشو جدید این شرکت یعنی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، پدهای شارژ وایرلس و هدفون‌های مختلف در این فروشگاه دیده می‌شدند و اطلاعات پرسنل فروش هم کافی به‌نظر می‌رسید. این فروشگاه بزرگ امکان پشتیبانی همزمان از ده‌ها مشتری را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - دارد و می‌توانید به‌راحتی تمام محصولات سامسونگ را از نزدیک ببینید و با آنها کار کنید.

مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران اما با چالش‌هایی نیز همراه بود. حضور محمدرضا گلزار در این مراسم اگرچه به‌لحاظ خبری جذابیت‌های زیادی داشت اما مشکلات اجرایی زیادی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - را به‌وجود آورد. تجمع بیش از حد جمعیت در بازار چارسو، پروتکل‌های بهداشتی و تأخیر چند ساعته در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - افتتاح فروشگاه از جمله این موارد بود. با این حال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - به‌نظر می‌رسد دیجی‌سرویس می‌تواند تجربه خرید محصولات سامسونگ و خدمات پس از فروش را در ایران بهبود بخشد؛ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آبیک استان زنجان - خدماتی که به گفته آنها «بی اما و اگر» خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone