🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10666.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

توافق آمریکا با مدیر مالی هواوی: «منگ وانژو» آزاد شد

«منگ وانژو»، مدیر مالی هواوی بخشی از اتهامات کوچک‌تر خود را پذیرفت و با موافقت وزارت دادگستری آمریکا به چین برگشت. خانم منگ در سال ۲۰۱۸ به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا علیه چندین کشور از ...

«منگ وانژو»، مدیر مالی هواوی بخشی از اتهامات کوچک‌تر خود را پذیرفت و با موافقت وزارت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان - دادگستری آمریکا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان - به چین برگشت. خانم منگ در سال ۲۰۱۸ به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا علیه چندین کشور از جمله ایران، در کانادا دستگیر شده بود.

به گزارش وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز، منگ وانژو که تقریبا ۳ سال در بازداشت خانگی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان - به سر می‌برد، به برخی از اتهامات خود اقرار کرد و در مقابل دادستان‌ها رسیدگی به اتهامات کلاهبرداری بانکی و مخابراتی او را به تعویق لغو کردند.

این مدیر هواوی روز جمعه از راه دور در یک جلسه دادگاه شرکت کرد و وزارت دادگستری نیز اظهار داشت که به راه‌حلی برای این پرونده دست یافته است. دادستان‌ها مدعی بودند که وانژو در سال ۲۰۱۳ درباره ارتباطات خود با ایران به بانک‌ها دروغ گفته است. ولی مدیر هواوی این اتهامات را که می‌توانست به حداکثر ۳۰ سال حبس او منجر شود، رد کرده بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان

بازداشت منگ وانژو در سطح بین‌المللی تبعاتی به دنبال داشت. چند روز پس از دستگیری او، دو کانادایی در چین بازداشت شدند و حالا پس از توافق آمریکا با خانم منگ، این دو نفر هم آزاد شده‌اند.

دادستان پرونده می‌گوید منگ وانژو پذیرفت یک اقرارنامه چهار صفحه‌ای درباره اظهارات نادرست خود به یک موسسه مالی را امضا کند. در مقابل آن‌ها هم تا زمانی که مدیر هواوی به جرایم دیگری مرتکب نشود، استرداد او به آمریکا را لغو می‌کنند.

ظاهرا مسئولان دولت ترامپ نیز پارسال پیشنهاد مشابهی به منگ وانژو داده بودند، اما او از پذیرش هرگونه خطا خودداری کرده بود. گفتگوی مجدد از چند هفته پیش از سوی مقامات دولت بایدن آغاز شد. ولی این بار تمایل وانژو به دیدار مجدد خانواده‌اش باعث شد او این اتهامات را بپذیرد.

وزارت دادگستری در حقیقت ابتدا رسیدگی به پرونده را تا دسامبر ۲۰۲۲ به تعویق می‌اندازد. اگر خانم وانژو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهرضا استان اصفهان - از شرایط تعیین‌شده توسط دادگاه پیروی کند، این پرونده در نهایت از دستور کار خارج خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone