🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10665.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش چشمگیر شارژدهی باتری خانواده آیفون ‍۱۳ [تماشا کنید]

اپل هنگام معرفی گوشی‌های سری آیفون 13 از افزایش شارژدهی آن‌ها نسبت به نسل قبلی خبر داد. حالا ویدیویی از شارژدهی باتری خانواده آیفون ۱۳ منتشر شده که ادعای کوپرتینویی‌ها را تایید می‌کند و آیفون ...

اپل هنگام معرفی گوشی‌های سری آیفون 13 از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - افزایش شارژدهی آن‌ها نسبت به نسل قبلی خبر داد. حالا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - ویدیویی از شارژدهی باتری خانواده آیفون ۱۳ منتشر شده که ادعای کوپرتینویی‌ها را تایید می‌کند و آیفون ۱۳ پرو مکس در استفاده مداوم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - نزدیک به ۱۰ ساعت دوام می‌آورد.

یک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - یوتیوبر به نام «Arun Maini» ویدیوی تست شارژدهی باتری آیفون‌های جدید را منتشر کرده و آن‌ها را با نسل‌های قبلی هم مقایسه کرده. به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - گفته این فرد، سلامت باتری تمام آیفون‌ها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - برابر ۱۰۰ درصد بوده و همچنین با میزان روشنایی و نحوه استفاده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - یکسان روبه‌رو هستیم.

اگرچه با یک تست علمی روبه‌رو نیستیم و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - احتمالا نمی‌تواند بطور کامل و دقیق نشان‌دهنده استفاده از آیفون‌ها در دنیای واقعی باشد، اما دید مناسبی از شارژدهی جدیدترین آیفون‌های اپل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - به ما می‌دهد.

برنده بزرگ این تست، گوشی غول پیکر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - آیفون ۱۳ پرو مکس است که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - در استفاده مداوم ۹ ساعت و ۵۲ دقیقه دوام می‌آورد. به گفته Maini، با بیشترین شارژدهی در دنیای آیفون روبه‌رو هستیم.

شارژدهی باتری خانواده آیفون ۱۳ طبق تست انجام شده به شرح زیر است:

  • آیفون ۱۳ پرو - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - مکس: ۹ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - ساعت و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - ۵۲ دقیقه
  • آیفون ۱۳ پرو: ۸ ساعت و ۱۷ دقیقه
  • آیفون ۱۳: ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه
  • آیفون - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - ۱۳ مینی: ۶ ساعت و ۲۶ دقیقه
  • آیفون ۱۲: ۵ ساعت و ۵۴ دقیقه
  • آیفون ۱۱: ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه
  • آیفون SE مدل ۲۰۲۰: ۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

تمام آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبلی‌شان به باتری بزرگتری مجهز شده‌اند و همچنین از تراشه کم‌مصرف‌تر A15 Bionic هم بهره می‌برند. علاوه بر این، مدل‌های پرو به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - نمایشگر پروموشن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - مجهز شده‌اند که رفرش ریت را بطور پویا تغییر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - می‌دهد و برای اینکه مصرف انرژی بهینه باشد، با رفرش - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - ریت ۱۰ هرتز هم روبه‌رو می‌شویم.

این گوشی‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - از دیروز در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند، هرچند کاربران دیرتر از انتظار به برخی مدل‌ها مانند آیفون 13 پرو مکس در تعدادی از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر گالیکش استان گلستان - بازارها دسترسی پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرامان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سمت فارسیان گالیکش سرویس کار مایکروفر فلر دارید
پاسخ: بله در فارسیان شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone