🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17380.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین گزارش Speedtest: سرعت اینترنت در ایران بهبود داشته است

اسپیدتست جدیدترین گزارش خود برای سرعت اینترنت موبایل و ثابت در کشورهای مختلف برای ماه آگوست را منتشر کرده که از افزایش سرعت اینترنت در ایران خبر می‌دهد. اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی برای سرعت ...

اسپیدتست جدیدترین گزارش خود برای سرعت اینترنت موبایل و ثابت در کشورهای مختلف برای ماه آگوست را منتشر کرده که از افزایش سرعت اینترنت در ایران خبر می‌دهد.

اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی برای سرعت اینترنت در جهان منتشر می‌کند که در آن سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشورهای مختلف به چشم می‌خورد. در جدیدترین گزارش Speedtest برای چندمین ماه متوالی شاهد افزایش میانگین سرعت اینترنت ثابت در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - جهان هستیم. سرعت اینترنت ثابت در جهان در آگوست به ۸۴.۳۳ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران
میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان در ماه آگوست

در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - حالی که در ماه ژوئیه میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان نسبت به ماه ژوئن کاهش پیدا کرده بود، دوباره شاهد افزایش آن در ماه آگوست هستیم. میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان در ماه آگوست به ۳۴.۸۲ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

در ماه گذشته میلادی سرعت اینترنت در ایران بهبود داشته که این بهبود هم مربوط به اینترنت موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - و هم اینترنت ثابت می‌شود. میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست به ۲۰.۵۸ مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش بالایی را نسبت به ماه ژوئیه، ۱۸.۱۴ مگابیت بر ثانیه از خود نشان می‌دهد. در این ماه سرعت آپلود برابر ۱۳.۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و ایران با ۵ رتبه صعود، در رتبه ۱۱۹ فهرست به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران
میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست

در ماه آگوست سنگاپور و هنگ کنگ با حفظ رتبه خود، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - به ترتیب سریعترین اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها به اینترنت با سرعت ۲۱۸.۰۷ و ۲۰۵.۶۹ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته‌اند. رومانی با ۲ پله صعود و سرعت ۱۷۵.۳۹ مگابیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - بر ثانیه در رتبه سوم قرار گرفته و تایلند با یک رتبه سقوط در رتبه چهارم به چشم می‌خورد. سوئیس با یک رتبه صعود و میانگین سرعت ۱۷۰.۶۷ مگابیت بر ثانیه خود را در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - جمع پنج کشور برتر جا کرده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران
بالاترین سرعت اینترنت ثابت در ماه آگوست

سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه گذشته میلادی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - با افزایش به میانگین ۲۷.۹۱ مگابیت بر ثانیه رسیده که با دو رتبه صعود، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - آن را در رتبه ۷۱ جدول قرار می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - میانگین سرعت آپلود در این بازه زمانی برابر ۱۱.۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران
میانگین سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه آگوست

در ماه آگوست کره جنوبی با یک پله صعود توانسته سریعترین اینترنت موبایل را با میانگین سرعت ۱۱۳.۰۱ مگابیت بر ثانیه ارائه کند. در رتبه دوم چین با میانگین سرعت ۱۱۱.۲۶ مگابیت بر ثانیه به چشم می‌خورد. امارات متحده عربی که ماه گذشته میلادی با میانگین سرعت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - ۱۱۰.۹۰ مگابیت بر ثانیه در صدر قرار داشت، با وجود افزایش سرعت به ۱۱۱.۱۳ مگابیت بر ثانیه به رتبه سوم جدول سقوط کرده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران
بالاترین سرعت اینترنت موبایل در ماه آگوست

در رتبه‌های چهارم و پنجم به ترتیب قطر و عربستان سعودی با میانگین سرعت ۸۸.۰۷ و ۷۷.۵۵ مگابیت بر ثانیه به چشم می‌خورند. در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - این میان نروژ با صعود سه پله‌ای و با سرعت ۷۴.۳۴ مگابیت بر ثانیه در رتبه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر رویان استان مازندران - هفتم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone