🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17381.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فعالیت اسنپ در سیرجان آغاز شد

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ همچنان در حال گسترش سرویس خود در شهرهای ایران است و در تازه‌ترین اقدام خود توانسته وارد شهر سیرجان بشود و آماده خدمت رسانی به مردم این شهر باشد. به رسم ...

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ همچنان در حال گسترش سرویس خود در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زیراب استان مازندران - شهرهای ایران است و در تازه‌ترین اقدام خود توانسته وارد شهر سیرجان بشود و آماده خدمت رسانی به مردم این شهر باشد.

به رسم همیشه یک کد سفر رایگان به عنوان هدیه برای شهروندان ساکن سیرجان در نظر گرفته شده تا اولین سفر خود را مهمان اسنپ باشند. کاربران برای استفاده از این هدیه باید عبارت «HI-SRJ» را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زیراب استان مازندران - و یک سفر رایگان (تا سقف ۸هزار تومان) هدیه بگیرند. این کد تا تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۹ اعتبار دارد.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی اسنپ‌، با گذشت ۵سال از آغاز فعالیت این سامانه، اسنپ امروز در بیش از ۱۴۰شهر بزرگ و کوچک از تمام ۳۱استان ایران خدمت‌رسانی می‌کند و عنوان بزرگ‌ترین سرویس آنلاین حمل‌ونقل در کشور را در اختیار دارد. سیرجان از جدیدترین شهرهایی است که اسنپ در سال ۹۹ پا به داخل آن گذشته و قصد دارد فعالیت گسترده و مفیدی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زیراب استان مازندران - در این شهر انجام دهد.

این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است به این مطلب مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone