تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16879.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به ایجاد سامانه شفافیت می‌شوند

بر اساس مصوبه آخرین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، راه‌اندازی درگاه شفافیت کلیه دستگاه‌های اجرایی تا سه ماه آینده و قرار دادن داده‌های گوناگون آماری در آن اجرایی خواهد شد. به کلامی ساده‌تر، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف ...

بر اساس مصوبه آخرین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، راه‌اندازی درگاه شفافیت کلیه دستگاه‌های اجرایی تا سه ماه آینده و قرار دادن داده‌های گوناگون آماری در آن اجرایی خواهد شد. به کلامی ساده‌تر، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف می‌شوند زیر درگاه شفافیت را تحت دامنه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - رسمی دستگاه اجرایی (مانند shafaf.tehran.ir) ایجاد و داده‌های طبقه بندی نشده را ظرف ۳ ماه در دسترس مردم قرار دهند این مصوبه به تایید ریاست جمهوری نیز رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، جلسه هفتم مهرماه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، دو مصوبه مهم داشته که یکی از آنها اجرایی شدن سامانه‌های شفاف بوده و بر این اساس قرار است داده‌های زیر در این سامانه‌ها در معرض عموم قرار بگیرد؛ داده‌هایی که موضوع «حقوق و مزایا» پرسنل فعلا در آن دیده نمی‌شود:

  • هزینه کرد شش ماهه و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - عملکرد مالی سالانه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای وابسته
  • معاملات دولتی، تفاهم‌نامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها، قراردادها و روش انتخاب
  • دارایی‌های غیرمنقول و اموال امانی (مالی و سرمایه‌داری)
  • آمار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - و اطلاعات عملکرد اجرای برنامه‌های توسعه، تکالیف قانونی و برنامه‌های راهبردی
  • کلیه قوانین، مقررات و یپش نویس مصوبات مربوط به دستگاه یا پیشنهادی به سایر مراجع
  • کلیه مجوزهای صادره به همراه فهرست گیرندگان مجوز
  • برنامه‌های توسعه و برنامه‌های راهبردی
  • فرایند استخدام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - و تخصیص پست و ارتقا مقام
  • صورت جلسات شوراها، هیات عامل،هیات مدیره مجامع و سایر مراجع صادرکننده مجوز و تصمیم گیر دستگاه
  • نشر کلیه اسناد مربوط به سفارش، اجرا و نتایج حاصل از پژوهش
  • معرفی مدیران دستگاه اجرایی
  • تولید و در دسترس قراردادن کلیه اطلاعات قابل استفاده برای کسب‌وکارها و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - فراداده آنها

ناگفته نماند در این مصوبه تاکید شده که نشر اطلاعات طبقه بندی شده ممنوع است و همچنین اطلاعات مربوط به دیتاهای شخصی نیز نباید منتشر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - شود. اما از آنسو تمامی داده‌های فوق - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - باید طوری نشر یابند که برای افراد و ربات‌ها قابل خواندن باشند و همچنین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - این داده‌ها باید بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به اشتراک گذاشته شوند. همچنین امکان دریافت یکجای داده‌ها برای کاربران باید میسر باشد و تضمین به روز بودن آنها نیز توسط دستگاه اجرایی مذکور داده شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

بر اساس این مصوبه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز را در درگاه یکپارچه داده‌های باز کشور به آدرس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - DATA.GOV.IR در دسترس قرار دهند. سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز مسئول ایجاد و نگهداری توسعه درگاه مذکور خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با این سازمان هستند.

از اوایل کار دولت دوازدهم مساله - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - مربوط به شفافسازی همیشه مطرح بوده و دولت در این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - راستا سامانه‌هایی همچون سامانه شفاف سازی حقوق و مزایای مدیران را راه‌اندازی کرد؛ اما همانطور که در داده‌های سامانه‌های شفاف مشخص است، فعلا خبری از درج - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - حقوق و مزایا در این سامانه‌ها نیست.

طبق ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه مقامات، رؤسا، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - مدیران کلیه دستگاه‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - اجرایی شامل قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی اعم از وزارتخانه‌ها، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - سازمان‌ها و مؤسسات و دانشگاه‌ها، شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - شرکت‌های بیمه دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - غیر دولتی، مؤسسات عمومی، بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی، مجلس، شورای نگهبان قانون اساسی، بنیادها و موسساتی که زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شوند و همچنین دستگاه‌ها و واحدهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است اعم از اینکه قانون خاص خود را داشته یا از قوانین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - و مقررات آن تبعیت می‌کنند نظیر وزارت جهاد کشاورزی، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - صنایع معدنی ایران، صدا و سیما، ستاد اجرایی و قرارگاه‌های سازندگی و اشخاص حقوقی وابسته به آنها، اشخاص و دستگاه‌هایی هستند که باید اطلاعات حقوق و دستمزد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - خود را در این سامانه ثبت کنند؛ به نحوی که میزان ناخالص پرداختی به هر یک از افراد مشخص باشد و امکان دسترسی برای نهادهای نظارتی و عمومی مردم فراهم شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

این در حالی است که با وجود این تکلیف قانونی و استقرار سامانه حقوق و مزایا از سال گذشته همچنان برخی دستگاه‌ها که تعدادشان هم کم نیست برای شفاف‌سازی پرداختی‌های خود ورود نکرده‌اند و در مجموع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - آن چندان شفاف سازی نشده است. البته جدا از بحث حقوق و دستمزد (که فعلا در دستور کار سامانه‌های شفاف قرار ندارد و معلوم هم نیست که این مساله چه زمانی در این سامانه‌ها اجرایی خواهد شد) باید گفت بیشتر آمارهای موجود در دیگر سامانه‌هایی که در راستای شفافسازی وزارتخانه‌ها راه اندازی شده همچنان در دسترس عموم مردم نیست و برخی وزارتخانه‌ها مانند وزارت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - کار به طور مستقل این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - آمار را به طور شفاف در درگاه‌های خود اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone