تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13094.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نسخه لایت اپلیکیشن اینستاگرام با حجم ۲ مگابایت منتشر شد

نسخه لایت اپ اینستاگرام با حجم تنها ۲ مگابایت برای اجرا روی دستگاه‌های اقتصادی و قدیمی منتشر شده که با کمبود فضای ذخیره‌سازی و قدرت پردازش مواجه هستند. اینستاگرام نسخه لایت (Lite) اپلیکیشن خود را ...

نسخه لایت اپ اینستاگرام با حجم تنها ۲ مگابایت برای اجرا روی دستگاه‌های اقتصادی و قدیمی منتشر شده که با کمبود فضای ذخیره‌سازی و قدرت پردازش مواجه هستند.

اینستاگرام نسخه لایت (Lite) اپلیکیشن خود را در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد و سپس آن را در بهار سال گذشته از پلی‌استور گوگل حذف کرد. حالا این نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام با قابلیت‌های جدید نسبت به نسخه قبلی، مجددا راه‌اندازی شده است.

نسخه Lite اپلیکیشن اینستاگرام از طریق پلی‌استور - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - اندروید برای کاربران ۱۷۰ کشور منتشر شده و به زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد. نسخه قبلی این برنامه فقط به ۵۷۳ کیلوبایت حافظه نیاز داشت اما حجم نسخه جدید دو مگابایت است. طبق اعلام رسمی اینستاگرام، آن‌ها در حال حاضر برای انتشار این نسخه روی سیستم عامل iOS هیچ برنامه‌ای ندارند.

حجم بیشتر این نسخه، باعث می‌شود تا از امکانات جدیدی برخوردار شد. از جمله امکاناتی که به این نسخه اضافه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - شده است می‌توان به ارسال پیام به سایر کاربران و ضبط و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - ارسال فیلم اشاره کرد. هرچند برگه خرید آنلاین در این نسخه وجود ندارد اما از ویژگی جدید اینستاگرام یعنی Reels در صفحه اصلی خود بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان

«نیک براون» مدیر محصول نسخه Lite اپلیکیشن اینستاگرام عنوان کرد که این گروه، برنامه‌ای برای اضافه کردن قسمت خرید به این نسخه ندارند اما قابلیت Reels از نرخ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - تعامل بسیار خوبی در هند برخوردار بوده و به همین دلیل این قابلیت برای این نسخه در نظر گرفته شده است. همچنین با توجه به اینکه اپلیکیشن TikTok در کشور هند مسدود شده است، قابلیت Reels اینستاگرام بدون هیچ رقیبی شانس شکوفایی بسیار زیادی دارد.

با این وجود قابلیت Reels در این نسخه، فیلترهای مربوط به چهره را پشتیبانی نمی‌کند، هر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - چند تیم توسعه‌دهنده استفاده از آن در آینده را مورد بررسی قرار می‌دهد اما برخی ابزارها مانند استیکر، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - GIF و متن هنوز هم قابل استفاده هستند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان

در حال حاضر، این نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام بدون هیچ برنامه تبلیغاتی ارائه شده، اما براون پیش از این اعلام کرده بود که آن‌ها به ارائه مجموعه کامل ابزارهای کسب درآمد متعهد هستند.

بسیاری از شرکت‌ها نسخه‌های کم‌ حجم‌تر برنامه های خود را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار می‌دهند. فیسبوک نسخه Lite - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - اپلیکیشن خود را در سال ۲۰۱۵ و تیک‌تاک نسخه خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - را در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - منتشر کردند. ارائه نسخه Lite برای شرکت‌هایی که نیاز به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - رشد جهانی دارند، یکی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - راه‌های جذب کاربران جدید محسوب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - می‌شود.

نسخه Lite اپلیکیشن اینستاگرام از دسامبر گذشته در دسترس کاربران هند قرار گرفته اما اکنون فیسبوک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر همدان استان همدان - آن را برای ۱۷۰ کشور دیگر عرضه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone