🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37659.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به خاطر آپدیت نکردن موبایل هایش در هلند به دادگاه می رود

اوایل سال 2016 میلادی بود که پرونده ای در هلند علیه سامسونگ تشکیل شد. یک نهاد غیر انتفاعی به نام The Consumentenbond که حفاظت از حقوق مصرف کننده ها را بر عهده دارد، از کمپانی ...

اوایل سال 2016 میلادی بود که پرونده ای در هلند علیه سامسونگ تشکیل شد. یک نهاد غیر انتفاعی به نام The Consumentenbond که حفاظت از حقوق مصرف کننده ها - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را بر عهده دارد، از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی کره ای به خاطر آپدیت نکردن موبایل هایش در بازه تعیین شده (تا دو سال پس از خرید) شکایت کرد و حالا خبرگزاری های محلی هلند می گویند این پرونده به دادگاه راه یافته و فرایند دادرسی از امروز آغاز شده است.

این گروه حامی مصرف کننده معتقد است سازندگانی نظیر سامسونگ باید تا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو سال پس از خرید، کاربران را از نظر آپدیت های - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نرم افزاری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مورد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حمایت قرار دهند، در حالی که اکثر شرکت ها چنین خدماتی را ارائه نمی کنند. البته سامسونگ هم هیچگاه چنین ادعایی نکرده و تاریخ پشتیبانی دوساله از دید کمپانی کره ای، از زمان عرضه اولیه محصول آغاز می - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود و نه از تاریخ خرید. بنابراین اگر موبایلی را - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک سال پس از ورود اولیه به بازار بخرید، از پشتیبانی یک ساله - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بهره مند خواهید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این تفاوت در دیدگاه سازنده و مصرف کننده (یا حداقل گروه حامی آنها) حالا به پرونده ای رسمی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تبدیل شده که رنگ دادگاه را به خود می بیند. گروه هلندی پشتیبانی دوساله پس از تاریخ خرید را طلب می کند ولی سامسونگ می گوید آنها هیچ الزامی برای این کار ندارند. از طرفی برخی از پرچمداران قبلی سامسونگ نظیر گلکسی اس 4، اس 5 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و اس 6 که در سال های 2013 الی 2015 معرفی شده اند، همگی سال گذشته میلادی (2017) آپدیت شده اند که بازه ای فراتر از تعهد اولیه سازنده را شامل می شود.

احتمالاً در این دادگاه بحث آپدیت چهار الی پنج سازه آیفون ها از سوی اپل پیش کشیده می شود که در دنیای اندروید چندان توجیهی ندارد، چون اپل توسعه سخت افزاری و نرم افزاری محصولاتش را به شکل داخلی انجام می دهد و به شرکت دیگری وابسته نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone