🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17502.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S20 FE با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

سامسونگ طبق وعده‌ای که در گذشته داده بود، از گلکسی S20 FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات سری گلکسی S20 رونمایی کرد. سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S20 ...

سامسونگ طبق وعده‌ای که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - در گذشته داده بود، از گلکسی S20 FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - سری گلکسی S20 رونمایی کرد.

سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - از گوشی‌های سری گلکسی S20 رونمایی کرد و حالا پس از گذشت چندین ماه از ورود آن‌ها به بازار، این کمپانی کره‌ای جدیدترین عضو این خانواده را معرفی کرده است. گلکسی S20 FE - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - برخی از ویژگی‌های اعضای خانواده خود را به ارث برده و البته تفاوت‌هایی با آن‌ها نیز دارد.

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مسطح مجهز شده که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۸۰ درجه و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر به چشم می‌خورد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - این پنل امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، مانند دیگر اعضای این خانواده رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان

گلکسی S20 FE با ابعاد ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر در میان گلکسی S20‌ و S20‌ پلاس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - قرار می‌گیرد، با این حال با وزن ۱۹۳ گرمی خود، سنگین‌تر از برادران خود است. روی پنل پشتی این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با سنسور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - اصلی ۱۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ و لرزشگیر اپتیکال هستیم که از قابلیت فوکوس خودکار «Dual Pixel»‌ بهره می‌برد.

این دستگاه از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر، زاویه دید ۳۲ درجه و دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. این دستگاه قابلیت زوم ۳۰ برابری Space Zoom را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - و در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود. مدل 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و مدل 4G از پردازنده اگزینوس ۹۹۰ با حداکثر فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد که هردوی آن‌ها با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده‌اند و دارای ۸ هسته پردازشی هستند.

گلکسی S20 FE در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که می‌توان در آن‌ها از کارت حافظه نیز استفاده کرد. در مدل دو سیمکارته می‌توان از سیمکارت دوم یا کارت حافظه استفاده کرد و امکان استفاده همزمان از آن‌ها وجود ندارد.

سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع و معکوس درنظر گرفته است. این دستگاه از پورت USB Type-C، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - بلوتوث ۵.۰ و NFC‌ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - بهره می‌برد.

این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ بهره می‌برد و سامسونگ تا سه نسخه بعدی اندروید را برای کاربران آن منتشر خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S20 FE می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و سنسور نور محیط اشاره کرد.

جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 از بلند استریو و هدفون‌های AKG بهره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌برد و امکان اتصال دو دستگاه بلوتوثی به آن وجود دارد. با این دستگاه می‌توانید از جدیدترین محصولات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - سامسونگ مانند ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - یا هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان

این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی هوشمند با قیمت پایه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - ۶۴۹ یورو و در ۶ رنگ قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید وارد بازار خواهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خوانسار استان اصفهان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone