🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17499.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بوز از ایرباد Sleepbuds II با قیمت ۲۵۰ دلار رونمایی کرد

کمپانی بوز که سال گذشته از توقف تولید ایرباد Sleepbuds به خاطر نقص در باتری خبر داده بود، از مدل جدید این محصول رونمایی کرد. Sleepbuds II همانند نسل قبل با پوشاندن اصوات مزاحم خواب ...

کمپانی بوز که سال گذشته از توقف تولید ایرباد Sleepbuds به خاطر نقص در باتری خبر داده بود، از مدل جدید این محصول رونمایی کرد. Sleepbuds II همانند نسل قبل با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - پوشاندن اصوات مزاحم خواب شبانه آرامی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ایرباد Sleepbuds II بسیار سبک طراحی شده و به لطف بهره مندی از سر گوشی‌های جدید با کمترین درز درون گوش جای می‌گیرد. این محصول حین خواب شبانه با پخش ۳۵ فایل صوتی نویزهای مختلف از جمله صدای همسایه‌ها، اتومبیل‌ها، حیوانات و غیره را «پوشانده و جایگزین» می‌کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی

بوز برای ساخت این محصول تحقیقات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - گسترده‌ای انجام داده و از مهندسی پیشرفته آن خبر داده است. «Steve Romine» رییس بخش سلامت بوز می‌گوید: - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - «Sleepbuds II از فناوری پیشرفته پوشاندن صدای بوز استفاده می‌کند، چرا که پوشاندن صدا (نه حذف آن) برای خواب بهتر است.»

اپلیکیشن Bose Sleep دارای ۱۴ فایل صوتی است که فرکانس صداهایی مثل راه رفتن، خر و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - پف و صدای موتور اتومبیل‌ها را می‌پوشانند. این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - اپ همچنین ۱۵ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - فایل از صداهای طبیعت دارد که ذهن کاربر را آرام کرده و سطح استرس را پیش از خواب کاهش می‌دهند. گوشی‌ها به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - خاطر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - ارتفاع کمی که دارند حین قرار گیری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - سر روی بالش به گوش‌ها فشار وارد نمی‌کنند و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - به گفته بوز پوشش «ضد اصطکاک» آن‌ها مانع از ایجاد صدا پس از برخورد با لحاف می‌شود.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف نسل قبل این محصول باتری بود. بوز می‌گوید در Sleepbuds II از باتری نیکل-هیدرید فلز (NiMH) جدیدی استفاده کرده که تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد. با استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - از کیس به شارژدهی این محصول ۳۰ ساعت دیگر اضافه می‌شود. این ایرباد از گواهی IPX4 برخوردار بوده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - و حداکثر ۱۰ فایل صوتی از اپ Sleep را می‌توان روی آن ذخیره کرد.

ایرباد Sleepbuds II - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۶ اکتبر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر فراهان استان مرکزی - (۱۵ مهر) با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone