🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17492.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت مجوز انحصاری استفاده از مدل پردازش زبان GPT-3 را کسب کرد

مایکروسافت در قرارداد جدید با شرکت OpenAI پروانه انحصاری استفاده از مدل پردازش زبان GPT-3 در محصولاتش را اخذ کرد. OpenAI نسخه بتای نسل سوم مدل پردازش زبان خود به نام GPT-3 را تیر ماه ...

مایکروسافت در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - قرارداد جدید با شرکت OpenAI پروانه انحصاری استفاده از مدل پردازش زبان GPT-3 در محصولاتش را اخذ کرد.

OpenAI نسخه بتای نسل سوم مدل پردازش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - زبان خود به نام GPT-3 را تیر ماه امسال به صورت محدود منتشر کرد. این برنامه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - مبتنی بر هوش مصنوعی از قابلیت‌های فوق العاده بالایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - برخوردار است که یکی از آن‌ها ایجاد مقاله‌های پیچیده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - با دریافت متن‌های کوتاه است.

شرکت OpenAI با انتشار بیانیه‌ای اعطای پروانه انحصاری مدل پردازش زبان GPT-3 به مایکروسافت را اعلام کرد و گفت GPT-3 قوی‌ترین مدل رابط برنامه نویسی کاربردی (API) این شرکت با ۱۷۵ میلیارد پارامتر است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - مایکروسافت اخذ پروانه انحصاری این مدل پردازش زبان را فرصتی فوق العاده برای ارتقا توانمندی‌های پلتفرم Azure و هموار شدن مسیر برای تولید محصولات و سرویس‌های جدید اعلام کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان

OpenAI می‌گوید قرارداد با مایکروسافت هیچ تأثیری بر دسترسی به مدل GPT-3 از طریق API این شرکت ندارد و کاربران کنونی و آینده می‌توانند همچنان به ساخت اپلیکیشن‌ها ادامه دهند. با این وصف منظور از اخذ پروانه انحصاری چیست؟ سخنگوی مایکروسافت می‌گوید دریافت مجوز انحصاری به این شرکت اجازه می‌دهد تا به کدهای GPT-3 دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها در محصولات و سرویس‌های این شرکت استفاده کند.

با تفاسیر فوق شرکت‌ها و محققان همچنان می‌توانند از طریق رابط برنامه نویسی کاربردی OpenAI به GPT-3 دسترسی پیدا کنند، اما این مایکروسافت است که می‌تواند از تمام قابلیت‌های این مدل پردازش زبان پیچیده بهره‌مند شود. جزئیات برنامه مایکروسافت برای استفاده از این فناوری هنوز مشخص نشده اما واضح است که این شرکت پتانسیل واقعی GPT-3 را درک کرده و می‌خواهد جزو اولین‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - از قابلیت‌های این مدل برای تولید محصولات بهتر استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر الوند استان زنجان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone