🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17505.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ احتمالی معرفی و عرضه سری آیفون ۱۲ مشخص شد

طبق اطلاعات جدید، اپل رویداد مهم بعدی خود برای رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در تاریخ ۲۲ مهر ماه برگزار می‌کند. در حالی که برخی انتظار داشتند اپل در مراسم قبلی خود به ...

طبق اطلاعات جدید، اپل رویداد مهم بعدی خود برای رونمایی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - سری آیفون ۱۲ را در تاریخ ۲۲ مهر ماه برگزار می‌کند.

در حالی که برخی انتظار داشتند اپل در مراسم قبلی خود به نام «Time Flies» از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند، چنین اتفاقی رخ نداد و ظاهرا طبق اطلاعات جدید در همین ماه شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. این اطلاعات توسط فردی که خود را یکی از کارکنان اپراتوری در هلند معرفی کرده، منتشر شده است.

طبق گفته این فرد، گوشی‌های جدید اپل در تاریخ ۲۲ مهر ماه معرفی شده و از ۲۵ مهر ماه یعنی اولین جمعه پس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - معرفی امکان پیش خرید آن برای کاربران فراهم می‌شود. در حالی که چندان نمی‌توان به این گفته اطمینان کرد، آدرس آی‌پی فرستنده پیام در محدوده کنترل شده توسط این اپراتور قرار دارد.

علاوه بر این موضوع، یک اپراتور دیگر در اروپا خود را برای رونمایی از محصولات جدید اپل آماده می‌کند. در یک ارائه داخلی برای اپراتور «BT» و «EE»، مدیرعامل این کمپانی از معرفی آیفون 5G در روزهای آینده خبر می‌دهد. «مارک آلرا» - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - کارکنان گفته:

«ما تنها چند روز با معرفی محصول بزرگ بعدی اپل یعنی آیفون 5G فاصله داریم که باعث تقویت بازار 5G می‌شود. تیم‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - در تمام بخش‌ها برای این موضوع و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - تبدیل شدن به بهترین شریک اپل در اروپا آماده شده‌اند.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی

در طی این ارائه، «ادی کیو» که به عنوان نایب رئیس ارشد بخش خدمات و نرم‌افزار اینترنت در اپل مشغول به فعالیت است، ظاهر شده و به «EE» به عنوان اولین اپراتور برای ارائه طرح‌های گوشی هوشمند همراه با چندین سرویس اپل تبریک می‌گوید. انتظار نمی‌رود منظور کیو آیفون 5G باشد.

انتظار می‌رود اپل در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند که شامل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - ۴ گوشی می‌شود. در این میان شاهد معرفی آیفون ۱۲ یا ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهیم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - بود. اپل برای اولین بار برای تمام این محصولات از پنل OLED استفاده خواهد کرد.

این گوشی‌های هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند که البته به نظر می‌رسد تنها برخی از آن‌ها قادر به پشتیبانی از امواج میلی‌متری باشند. اپل این محصولات خود را به چیپست A14 Bionic مورد استفاده در آیپد ایر ۴ مجهز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone