🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17484.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از نسل جدید پنل OLED تاشو با کمترین شعاع انحنا در دنیا رونمایی کرد

سامسونگ از نسل بعد پنل OLED با کمترین شعاع انحنا در دنیا رونمایی کرد. شعاع انحنا کمتر یعنی فاصله بین دو نیمه نمایشگر حین بسته بودن در گوشی‌های تاشو کمتر خواهد بود که مزایای متعددی ...

سامسونگ از نسل بعد پنل OLED با کمترین شعاع انحنا در دنیا رونمایی کرد. شعاع انحنا کمتر یعنی فاصله بین دو نیمه نمایشگر حین بسته بودن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - در گوشی‌های تاشو کمتر خواهد بود که مزایای متعددی در پی دارد.

«سامسونگ دیسپلی» از نسل سوم پنل OLED رونمایی کرد که به گفته این شرکت دارای کمترین شعاع انحنا در دنیاست. این پنل پیشتر در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - گلکسی Z فولد 2 5G بکار رفته است بنابراین موبایل تاشو جدید سامسونگ به عنوان اولین موبایل دنیا از این فناوری بهره می‌برد.

بزرگ ترین مزیت شعاع انحنا کمتر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - این است که نمایشگر قابلیت خم شدن بیشتر در قسمت لولا را پیدا می‌کند و بنابراین فضای خالی یا شکاف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - کمتری بین دو نیمه نمایشگر حین بسته بودن گوشی ایجاد خواهد شد. سایز این پنل ۷.۶ اینچ بوده و رزولوشن ۲۲۰۸ در ۱۷۶۸ پیکسل را به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل

پنل مورد بحث 1.4R foldable OLED نام داشته و با فناوری شیشه فوق باریک (UTG) سازگار است. شرکت فرانسوی Bureau Veritas که در زمینه آزمایش انواع محصولات و صدور پروانه برای آنها فعالیت می‌کند، پنل OLED جدید سامسونگ را آزمایش کرده و مقاومت آن برای ۲۰۰ هزار مرتبه تا شدن را تضمین کرده است.

سامسونگ می‌گوید پنل 1.4R foldable OLED کمترین میزان نور آبی (۶.۵ درصد) را در مقایسه با دیگر نمایشگرهای مشابه ساطع می‌کند ، بنابراین حین تماشای محتوا فشار کمتری به چشمان کاربر وارد می‌کند. شکاف کمتر بین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - دو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمین استان اردبیل - نیمه نمایشگر در گوشی‌های تاشو مزیت دیگری هم دارد و آن کمتر شدن احتمال ورود گرد و غبار و ذرات ریز معلق در هوا به درون گوشی و آسیب وارد شدن به قطعات است. سامسونگ دیسپلی می‌گوید ساختار چند لایه این پنل به گونه‌ای است که حین بسته شدن پنل همانند یک «بالشت» عمل می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone