🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17498.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای شناسایی تهدیدات بیولوژیکی رونمایی کرد

مایکروسافت اعلام کرد سیستم Premonition که بوسیله سنسورها و ربات‌ها حشرات ناقل بیماری مثل پشه‌ها را مطالعه کرده و در مورد شیوع بیماری‌های واگیردار هشدار می‌دهد، به زودی به شکل محدود آزمایش خواهد شد. مایکروسافت ...

مایکروسافت اعلام کرد سیستم Premonition که بوسیله سنسورها و ربات‌ها حشرات ناقل بیماری مثل پشه‌ها را مطالعه کرده و در مورد شیوع بیماری‌های واگیردار هشدار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - می‌دهد، به زودی به شکل محدود آزمایش خواهد شد.

مایکروسافت می‌گوید هدف از طراحی Premonition راه اندازی سیستمی برای نظارت بر بیماری‌های واگیردار است که مثل یک سیستم هواشناسی عمل می‌کند. مایکروسافت اولین بار سال ۲۰۱۵ از این پروژه رونمایی کرد که حالا پس از گذشت پنج سال پیشرفت‌های زیادی کرده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان

تمرکز Premonition در حال حاضر شناسایی بیماری‌هایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - است که توسط پشه‌ها شیوع پیدا می‌کنند. مایکروسافت مجوز نصب این سیستم در مقر «ردموند» را داده تا محققان بتوانند ربات‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - و یادگیری ماشینی را بهبود داده و داده‌های جمع‌آوری شده را تحلیل کنند. در این آزمایش قرار است پشه‌های ناقل بیماری مورد مطالعه قرار گیرند، اما هدف بزرگ‌تر نظارت بر تمام زیست بوم است.

مایکروسافت می‌گوید سیستم Premonition تاکنون بیش از ۸۰ تریلیون جفت‌باز از مواد ژنتیکی تهدیدات بیولوژیکی را اسکن کرده است. «Ethan Jackson»، رییس ارشد Premonition می‌گوید: «حدوداً پنج سال قبل دیدیم ربات‌ها، هوش مصنوعی و رایانش ابری به نقطه عطفی رسیدند که امکان نظارت بر زیست بوم به روش‌های کاملاً جدید و در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - مقیاس‌های کاملاً نو را امکان پذیر می‌کرد.»

جکسون شیوع ویروس ابولا در سال ۲۰۱۴ را نقطه شروع توسعه سیستم Premonition اعلام می‌کند. سال ۲۰۱۶ که ویروس زیکا شیوع پیدا کرد، مایکروسافت وسیله رباتیک کوچکی را ساخته بود که می‌توانست به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - طور خودکار پشه‌ها را شناسایی کرده و بگیرد. این سیستم پس از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - شناسایی پشه می‌تواند در کسری از ثانیه در مورد به دام انداختن یا آزادسازی آن تصمیم گیری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - کند. جسکون می‌گوید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - سیستم مورد بحث در یک شب موفق شد ۱۰ هزار پشه را شناسایی کند.

Premonition - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - کاملاً - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - از پلتفرم Azure برای فراهم کردن فضای ذخیره‌سازی و قدرت پردازشی استفاده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنقر استان کردستان - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone