🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17482.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات و رندر اولین گوشی از سری گلکسی F

بالاخره نخستین اطلاعات فاش شده از گوشی‌های هوشمند گلکسی سری F سامسونگ منتشر شد. در این سری دستگاه‌هایی میان‌رده‌ با بهبود عملکرد دوربین معرفی خواهند شد. نخستین دستگاهی که از این سری معرفی می شود، ...

بالاخره نخستین اطلاعات فاش شده از گوشی‌های هوشمند گلکسی سری F سامسونگ منتشر شد. در این سری دستگاه‌هایی میان‌رده‌ با بهبود عملکرد دوربین معرفی خواهند شد.

نخستین دستگاهی که از این سری معرفی می شود، «گلکسی F41» خواهد بود. اطلاعات مربوط به دفترچه راهنمای دستگاه که در صفحه‌ پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - هند به اشتراک گذاشته شده، برخی مشخصات اصلی آن را تایید می‌کند.

اطاعات فاش شده خبر از معرفی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - «گلکسی F41» با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ در همراهی با حافظه رم ۶ گیگابایتی می دهد که قرار است به زودی تاییدیه گیک‌بنچ را نیز دریافت کند. البته اطلاعات فاش شده به همین جا ختم نمی‌شود و اطلاعات دیگری نیز از طریق کنسول گوگل پلی لو منتشر شده که مهر تایید مضاعفی بر اطلاعات قبلی می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان

گمانه زنی‌های قبلی نیز حکایت از معرفی دستگاه با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ داشتند. حالا دو منبع دیگر نیز این اطلاعات را تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد «گلکسی F41» با نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل رونمایی خواهد شد.

تصاویر فاش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - شده از این گوشی هوشمند، خبر از شباهت آن به «گلکسی M31» می‌دهد. باتوجه به تصاویر، نخستین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - گوشی هوشمند سری F از نمایشگر AMOLED با ناچ قطره‌ای شکل بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه نیز مجهز به سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد لنز دوربین ثانویه دستگاه از نوع فوق عریض باشد. اطلاعاتی در مورد دوربین سوم در دست نیست.

گلکسی F41 با بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، اسپیکرهای دوگانه و جک هدفون در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود قیمت این دستگاه در فروشگاه‌ها بین ۲۰۰ تا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - ۲۷۰ دلار باشد. احتمالا گوشی هوشمند جدید ماه آینده در هند رونمایی خواهد شد.

درنهایت باید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - منتظر بمانیم ببینیم آیا این اطلاعات لو رفته صحت دارند یا خیر. تاریخ دقیق رونمایی نخستین دستگاه این سری هنوز مشخص نشده و باید تا ماه آینده منتظر بمانیم تا کره‌ای‌ها رویداد رونمایی کاملا آنلاین معرفی این دستگاه را برگزار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone