🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33208.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری می‌کند

ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات و خدمات خاص این گروه سنی، همکاری خود را با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان آغاز کرده است. این همکاری با ...

ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات و خدمات خاص این گروه سنی، همکاری خود را با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان آغاز کرده است.

این همکاری با هدف ارائه محصولات و خدمات مخصوص کودکان و نوجوانان، آغاز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - شده است و در مرحله نخست این پروژه ایرانسل با «انتشارات همراه جوان» همکاری می‌کند.

علاقمندان کتاب‌های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می‌توانند پس از تهیه آثاری که از سوی این ناشر معرفی می‌شود با شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۰۳۰۴۰* و ارائه شماره سریال درج شده روی کتاب، یا از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - طریق تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ یک سیم‌کارت هدیه ایرانسلی ویژه کودکان و نوجوانان را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - در نشانی مدنظر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - خود دریافت کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این سرویس کودک و نوجوان را معرفی کرده است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - تا بستری امن و مطمئن در اختیار کودکان، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - نوجوانان و خانواده‌ها باشد. این خدمات بستری امن به همراه اینترنت پاک را برای دسترسی کودکان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید فضای مجازی فراهم کرده است.

همچنین ایرانسل پیش از این سیم‌کارت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان را نیز عرضه کرده است که متقاضیان دریافت این سیم‌کارت‌ها می‌توانند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - با مراجعه به مراکز خدمات و فروش سیم‌کارت کودک و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - نوجوان و یا از طریق وب‌سایت ایرانسل اقدام به تهیه‌ سیم‌کارت کودک و نوجوان کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی
جذب حدود ۲۰۰ هزار مشترک در سرویس کودک و نوجوان

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دیروز ۱۴ مهرماه در بازدید از سالن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ گفت: ایرانسل کارهای ارزشمندی در زمینه سرویس کودک انجام داده است.

وزیر اراتباطات و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - فناوری اطلاعات خدمات و تلاش‌هایی که ایرانسل در ارائه سرویس کودک انجام داده است را ارزشمند دانست و برترویج آن در بین خانواده‌ها تاکید کرد.

جهرمی در حاشیه بازدید از سالن ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ گفت:‌

«بحث خدمات به کودک و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود که طرح این موضوع نیز استخراج شده است و ایرانسل نیز در این زمینه گام برداشته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - است. قبلاً اپلیکیشن ایرانسل در مورد مدیریت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - تماس‌ها بوده که هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - اکنون توسعه داده و پلتفرم خوبی ایجاد کرده است. در نمایشگاه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن را دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترک هم تا کنون در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - این بخش جذب کرده است. قطعاً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - کودکان از فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذار باشد».

جهرمی: برای گسترش سرویس‌ها وارد فاز ترویج می‌شویم

وزیر ارتباطات در مورد برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته کودک و نوجوان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - اعلام کرد:

«برای هفته کودک تلاش داریم که پلتفرم‌هایی که در این حوزه توانسته‌اند کار کنند را تحت عنوان همایش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - یا نمایشگاهی معرفی کنیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداکنیم. امروز می‌بینیم که محصولات آماده است. ما در هفته کودک و نوجوان امسال برنامه ترویجی خود را آغاز می‌کنیم و خانواده‌ها را با این فرآیندها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - آشنا کنیم. ایرانسل هم در این زمینه کارهای ارزشمندی ارائه کرده است.»

وی در مورد استفاده از سرویس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - کودک و نوجوان در سراسر کشور گفت: «بیشتر سرویس کودک و نوجوان در تهران متمرکز شده و در شهرستان‌ها به دلیل عدم آگاهی رسانی عمومی از این خدمات استفاده نکرده‌اند. اینکه امسال وارد فاز ترویج می‌شویم برای گسترده کردن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فراهان استان مرکزی - این سرویس‌ها و فراگیر کردن آنها است تا همه والدین برای استفاده فرزندانشان در فضای مجازی از این سرویس‌ها بهره بگیرند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone