🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33211.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل تصاویر جعلی واقع گرایانه از حیوانات تولید می کند

هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل تصاویر جعلی از حیوانات را تولید کرده که ظاهری بسیار واقعی دارند. البته کارکرد این سیستم بی عیب هم نیست به عنوان نمونه تصویری از عنکبوتی با 20 پا را ...

هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل تصاویر جعلی از حیوانات را تولید کرده که ظاهری بسیار واقعی دارند. البته کارکرد این سیستم بی عیب هم نیست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به عنوان نمونه تصویری از عنکبوتی با 20 پا را ایجاد کرده است.

تصاویر تولید شده شامل سگ ها، قورباغه ها و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - عنکبوت ها هستند. برخی از این تصاویر از جمله جگوار و خرس ها به اندازه ای طبیعی هستند که حتی توسعه دهندگان دیپ مایند را نیز به اشتباه انداخته اند. تیم محققان دیپ مایند گوگل برای این منظور سیستمی به نام GAN را ایجاد کرده اند که مشابه با مغز انسان عمل می کند و با استفاده از هزاران تصویر الگوهای تصاویر را یاد می گیرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی دیپ مایند

GAN شامل دو شبکه عصبی است؛ یکی از آنها داده های خام را مشاهده می کند که در این پروژه تصاویری از سگ ها و عنکبوت ها بوده اند، دیگری تصاویر جعلی را بر اساس مجموعه ای از داده ها تولید می کند.

الگوریتم های مورد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - استفاده توسط دیپ مایند چندان هم بی نقص عمل نمی کند. برخی از تصاویری که توسط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این سیستم تولید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده شامل قورباغه هایی با چندین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چشم بوده که ظاهری شبیه به نمونه های جهش یافته دارند. از سوی دیگر تکنولوژی دیپ مایند می تواند ویدیوهای جعلی را ایجاد کند که شاید روزی به عنوان مدراک ظاهراً حقیقی به کار روند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
گاهی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نتایج تولید شده توسط دیپ مایند اشتباهات عجیبی دارند. در این تصویر برخی از قورباغه ها ظاهری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شبیه موجودات جهش یافته پیدا کرده اند و حتی شاید نتوان قورباغه بودن آنها را تشخیص داد.

گوگل روی هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیپ مایند سرمایه گذاری میلیون دلاری کرده و امید دارد روزی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امکان تشخیص سرطان پستان در مراحل اولیه توسط اشعه اکس را ممکن کند.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone