🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33216.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً به واحد پردازش عصبی مجهز می شود

در 12 ماه اخیر بیشتر شرکت های تولید کنند چیپست ها و نیز برندهای گوشی های هوشمند تمرکز ویژه ای روی پیاده سازی قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی داشته اند. به عنوان نمونه هواوی ...

در 12 ماه اخیر بیشتر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - شرکت های تولید کنند چیپست ها و نیز برندهای گوشی های هوشمند تمرکز ویژه ای روی پیاده سازی قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی داشته اند. به عنوان نمونه هواوی کایرین 980 را به دو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - چیپ اختصاصی NPU (واحد پردازش عصبی) - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - مجهز کرده است. سامسونگ ظاهراً تاکنون چندان پیاده سازی این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - قابلیت را جدی نگرفته اما قرار است شرایط برای گلکسی اس 10 متفاوت باشد.

پردازنده مبتنی بر هوش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - مصنوعی یا واحد پردازش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - عصبی به گوشی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - های هوشمند کمک می کند پردازش های پیشرفته ای را در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - زمینه های متعددی از جمله شناسایی صحنه های عکاسی با گوشی و ... - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - تشخیص دهند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران

بر اساس آنچه از پروفایل لینکدین یکی از کارمندان سابق سامسونگ فاش شده این شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - از دسامبر 2017 توسعه طراحی نسل دوم واحد پردازش عصبی را آغاز کرده است. به نظر می رسد این کارمند در میانه های پروژه، سامسونگ را رها کرده و احتمالاً اطلاعات محدودی در مورد موضوع داشته است. از آنجایی که از آغاز پروژه بیش از یک سال گذشته احتمالاً در گلکسی اس 10 شاهد ارائه این تکنولوژی خواهیم بود.

نکته جالب اشاره به «نسل دوم» است. این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست ولی به نظر می رسد سامسونگ همین حالا نسل اول واحد پردازش عصبی خود را توسعه داده و حالا به دنبال توسعه نسل دوم است. نسل اول تاکنون در هیچ یک از گوشی های این شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - ظاهر نشده و شاید این مسئله خبر از نارضایتی سامسونگ از نسل اول می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - دهد.

مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار نسل دوم واحد پردازش عصبی سامسونگ است اما می توان گفت که فشارها بر شرکت کره ای از سوی رقبا برای عرضه این قابلیت رو به افزایش است.

اگر تکنولوژی مورد بحث برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زیراب استان مازندران - گلکسی اس 10 در نظر گرفته شود انتظار می رود شاهد همراه شدن NPU سامسونگ با چیپست اگزینوس 9820 باشیم.

 

تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone