🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35560.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

راکت‌ های اسپیس اکس در مقایسه با مجسمه آزادی چه اندازه‌ای دارند؟ [تماشا کنید]

به نظر میٰ‌رسد که ایلان ماسک هنوز از مشاهده‌ی راکت های ساخته شده توسط استارتاپ فضایی خود لذت می‌برد چرا که به تازگی ویدیویی را در توییتر منتشر کرده که به مقایسه راکت‌ های اسپیس اکس با مجسمه ...

به نظر میٰ‌رسد که ایلان ماسک هنوز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - از مشاهده‌ی راکت های ساخته شده توسط استارتاپ فضایی خود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - لذت می‌برد چرا که به تازگی ویدیویی را در توییتر منتشر کرده که به مقایسه راکت‌ های اسپیس اکس با مجسمه آزادی آمریکا می‌پردازد.

این ویدیو چندی پیش توسط استودیویی به نام Corridor Crew ساخته و منتشر شده بود. سازندگان این ویدیو به نکته جالبی در بررسی راکت های اسپیس اکس پرداخته اند. علیرغم انتشار یافتن ویدیو های بسیار زیادی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - مورد این راکت‌ها، کسی به بررسی ابعاد و بزرگی آنها با استفاده از جلوه های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویژه نپرداخته بود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران

هنرمندان و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - متخصصان جلوه های ویژه Corridor Crew موفق شده‌اند که از توانایی‌ های کامپیوتریشان بهره گرفته تا این راکت‌ها را در مکان‌های مشخصی به نمایش بگذارند تا بزرگی و غول آسا بودن ابعادشان مشخص شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران

راکت فالکون ۹ به بلندی یک ساختمان ۲۱ طبقه است و با اینکه این اندازه در نظر خوانندگان بسیار بزرگ جلوه می‌کند اما مشاهده‌ی یک ساختمان ۲۱ طبقه می‌تواند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - میزان غول آسا بودن این راکت را برای مخاطبین قابل فهم تر کند. به همین خاطر است این استودیو با جلوه‌های ویژه سعی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - کرده اندازه‌ی راکت‌ های اسپیس اکس را برای مخاطبان قابل فهمتر کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران

Corridor Crew سراغ راکت BFR (برگرفته شده از سرواژه‌های Big Falcon Rocket به معنای راکت فالکون بزرگ) نیز پرداحته است.  به تخمین این استودیو، راکت یاد شده از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - مجسمه‌ی آزادی واقع در نیویورک آمریکا نیز بزرگتر است و مشاهده‌ی این دو در کنار هم می‌تواند بزرگی این موشک را بسیار بهتر نشان دهد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران

این ویدیو در عین سادگی و سرگرم کننده بودنش، اطلاعات زیادی را برای طرفداران فضا و اسپیس اکس در خود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - جای داده است. علاوه بر این با یک نگرش جدید و نگاهی جالب به بزرگی ایم راکت‌ها می‌پردازد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فریدون کنار استان مازندران - در نوع خود بسیار دیدنی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone