تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27511.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ اینتل Twin River با دو صفحه نمایش و بدنه پارچه ای معرفی شد

گویا لپ تاپ هایی با دو صفحه نمایش ترند بعدی دنیای لپ تاپ ها خواهند بود. بعد از اینکه لنوو و ایسوس ایده هایشان برای لپ تاپ هایی با دو صفحه نمایش یا حتی نمایشگر ...

گویا لپ تاپ هایی با دو صفحه نمایش ترند بعدی دنیای لپ تاپ ها خواهند بود. بعد از اینکه لنوو و ایسوس ایده هایشان برای لپ تاپ هایی با دو صفحه نمایش یا حتی نمایشگر تاشو را علنی کردند، اینتل هم در نمایشگاه کامپیوتکس از یک کانسپت - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای لپ تاپ های گیمینگ و یکی دیگر برای لپ تاپ های روزمره رونمایی کرده که دومی عمدتا از پارچه ساخته شده. علاوه بر این هر دو لپ تاپ اینتل به بیش از یک صفحه نمایش مجهز شده اند.

اینتل حرارت یک CPU چهار هسته ای Core i5 را بدون نیاز به فن کنترل کرده

لپ تاپ اینتل Twin River نام گرفته و از این جهت با اهمیت است که پیش از معرفی نمونه های بسیاری از آن ساخته - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده؛ این کار به دو دلیل اصلی انجام گرفت: اول اینکه اتصال دو نمایشگر 12.3 اینچی با استفاده از ترکیب پلی استر، پلی آمید و پارچه لیکرا کار بسیار سختی بوده و دوما جای دادن این مقدار قدرت پردازشی در چنین ابعادی چالش برانگیز بوده است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اینتل قادر شده یک پردازنده چهار هسته ای سری U با توان 15 وات را در بدنه بدون فن این لپ تاپ جا دهد و گرمای تولیدی اش را - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز مدیریت کند. به گفته مهندسان غول چیپست سازی این کار با تعبیه لوله های دفع حرارت فوق نازک و طراحی مادر بورد اختصاصی میسر شده. در طراحی این مادربورد CPU به جای افقی یا عمودی بودن، به شکل قطری قرار داده شده در نتیجه به مدارهایی که وظیفه تغذیه کردنش را بر عهده دارند نزدیک تر است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اینتل به دلیل ترس از مهندسی معکوس طراحی مادربوردش تصویر یا اطلاعات بیشتری از آن منتشر نمی کند - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و تنها به نمایش نمونه متریال و بافت هایی که برای نمونه های آزمایشی استفاده کرده بود اکتفا کرده.

این اولین باری نیست که شاهد استفاده از پارچه در یک لپ تاپ هستیم، کما اینکه پیش از این - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مایکروسافت هم در لپ تاپ های سرفس از آن استفاده کرده - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بود. اما باز شدن راه متریال های متنوع مثل پارچه و - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چرم و چوب و زیباتر - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شدن این دستگاه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها اتفاق خوشایندیست. علاوه بر این با توجه به ظهور لپ تاپ های تاشو پارچه های کشسان می توانند - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گزینه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بسیار خوبی برای پوشش آن ها باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone