🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20865.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش درآمد مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ به لطف اژور، سرفیس و Xbox

مایکروسافت گزارش مالی خود در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد که برخلاف انتظارات، از درآمدزایی مطلوب این شرکت در بازه یاد شده با وجود رکود اقتصادی ناشی از دنیاگیری کووید-۱۹ خبر ...

مایکروسافت گزارش مالی خود در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - را منتشر کرد که برخلاف انتظارات، از درآمدزایی مطلوب این شرکت در بازه یاد شده با وجود رکود اقتصادی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - ناشی از دنیاگیری کووید-۱۹ خبر می‌دهد.

گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - چهارم سال مالی ۲۰۲۰ (آوریل تا انتهای ژوئن) نشان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - می‌دهد که دنیاگیری کرونا نه تنها ضرری به این شرکت وارد نکرده، بلکه برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - بسیاری از بخش‌های این شرکت سودآور بوده است که دلایل اصلی آن دورکاری مردم دنیا، روی آوردن کاربران به بازی‌های ویدیویی، ویدیوکنفرانس و دیگر سرگرمی‌های مجازی اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان

مایکروسافت می‌گوید ۳۸.۰ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ درآمد داشته است که افزایش ۱۳ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل نشان می‌دهد. از این میزان، ۱۱.۲ میلیارد دلار سود بوده که ۵ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است. کسب و کار مایکروسافت به لطف عملکرد مناسب این شرکت در بخش محاسبات ابری و فروش خوب محصولات سرفیس و خدمات Xbox، دوران خوشی را در دوران کرونا سپری می‌کند.

بخش Intelligent Cloud مایکروسافت ۱۳.۴ میلیارد دلار درآمد در بازه مالی مورد بحث عاید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - شرکت کرده که ۱۷ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل رشد داشته است. قسمت اعظم درآمدهای این بخش به لطف پلتفرم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - «اژور» بوده که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - نزدیک به ۵۰ درصد رشد کرده است.

بخش سرفیس و Xbox همانند پلتفرم اژور یا محصولات آفیس و ویندوز برای مایکروسافت پول ساز نیستند، اما همچنان به رشد قابل توجه خود ادامه می‌دهند. مایکروسافت می‌گوید درآمد بخش سرفیس تقریباً ۳۰ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - درصد در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل رشد داشته است. بخش Xbox نیز به لطف فروش خوب بازی‌ها و اشتراک Xbox Live و دیگر محتواهای دیجیتالی، ۶۵ درصد رشد کرده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان

از دیگر عوامل تأثیرگذار در افزایش درآمد مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۰ می‌توان به فروش ویندوز (رشد ۷ درصد)، محصولات تجاری آفیس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - (رشد ۵ درصد)، محصولات مصرفی آفیس (رشد ۶ درصد) و لینکدین (رشد ۱۰ درصد) اشاره کرد.

کسب و کار مایکروسافت با عملکرد خوب تقریباً بدون آسیب در حال عبور از رکود اقتصادی دوران کرونا است. همین عامل سبب افزایش قیمت سهام این شرکت در روز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - چهارشنبه به ۲۱۱.۷۵ دلار به ازای هر سهم شد. مایکروسافت در حال حاضر با ارزش بازار بیش از ۱.۶ تریلیون دلار، دومین شرکت ارزشمند دنیا محسوب شده و بالاتر از آمازون و پایین تر از اپل قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone