🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20864.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا VODها فیلم «مسخره باز» را سانسور کرده بودند؟

در دوران شیوع ویروس کرونا، VODها از جمله پلتفرم‌هایی بودند که توانستند رشد قابل توجهی را در دوران قرنطینه خانگی و تعطیلی فیزیکی مدارس و دانشگاه‌ها به دست بیاورند و وظیفه بخش بزرگی از پخش ...

در دوران شیوع ویروس کرونا، VODها از جمله پلتفرم‌هایی بودند که توانستند رشد قابل توجهی را در دوران قرنطینه خانگی و تعطیلی فیزیکی مدارس و دانشگاه‌ها به دست بیاورند و وظیفه بخش بزرگی از پخش محتوای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سرگرم کننده برای مردم را بر دوش کشیدند. حالا با کاهش بازار فروش DVD فیزیکی فیلم و سریال‌ها، این VODها هستند که فیلم‌های سینمایی و سریالها را به نمایش در می‌آورند و اخیرا با به نمایش درآمدن فیلم «مسخره باز» به این ماموریت خود ادامه دادند اما این بار حواشی زیادی بر سر نمایش آنلاین این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فیلم به وجود آمد. اما ماجرا چه بود؟

ساعاتی پس از انتشار فیلم روی پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو، صدای اعتراض کاربران نسبت به نسخه‌ای که به صورت آنلاین به نمایش در آمده در شبکه‌های مجازی  شنیده شد. در همین اوضاع و احوال بود که کارگردان فیلم، «همایون غنی زاده» با انتشار پستی اینستاگرامی تایید کرد که نسخه به نمایش در آمده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در فیلیمو و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نماوا دارای مشکلات فنی و ناکامل است. او وعده داد که این ماجرا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را پیگیری حقوقی خواهد کرد و از مردم خواست تا «فعلا مسخره باز را نبینید.»

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پست اینستاگرامی این کارگردان و درج عباراتی چون «بطرز عجیبی ناکامل و مخدوش شده» در آن، باعث شد که کاربران فورا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوک حمله انتقاداتشان به سمت صدا و سیما باشد؛ سازمانی که اخیرا با مجموعه «ساترا» خود به طور مستقیم وارد کار VODها شده است. کاربران در فضای مجازی حدس و گمان‌هایی مبنی بر دخالت ساترا و صدا و سیما و دست بردن به این فیلم توسط آنها را مطرح کردند اما به نظر می‌رسد که ماجرا چیز دیگریست.

با وجود اینکه کاربران زیادی به این مساله پرداختند که پس از نظارت مستقیم ساترا روی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - VODها، حالا شاهد دستپخت جدید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنها در زمینه سانسور و مخدوش کردن یک فیلم سینمایی در آنها هستیم، ولی به نظر می‌رسد که فیلم مذکور هیچ‌گونه سانسوری نداشته و مشکلات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فنی گریبانگیر آن شده است. در واقع باید گفت که ده دقیقه پایانی فیلم «مسخره باز» مشکلات سینک صدا روی تصویر و قطعی‌های مکرر داشته و از این حیث کارگردان از عبارات «ناکامل و مخدوش شده» استفاده کرده است. در هر حال با کارنامه صدا و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سیما برخورد سانسوری این سازمان با بسیاری از محتواها، کاربران هم دخالت این سازمان را در این محتوا دور از ذهن ندیدند و به نظر می‌رسد تصویری که از این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سازمان بر ذهن مردم حک شده، با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سانسور و مخدوش کردن محتوای فرهنگی، همسو شده است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که فیلم مسخره باز هم‌اکنون به طور کامل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و بدون هیچ مشکلی فنی در فیلیمو و نماوا بارگذاری شده و آنطور که روابط عمومی فیلیمو به دیجیاتو می‌گوید، آنها دقیقا نسخه ارسال شده توسط تیم مسخره باز را به نمایش در آوردند. با این حساب می‌توان این خرده را به VODها گرفت که فیلم را بدون نظارت و تماشای دقیق به پخش آنلاین در آورده‌اند و متوجه مشکل فنی فیلم نشده‌اند.

از آنسو باید گفت که ساترا به فیلم‌ها و محتواهایی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که مجوز از یک نهاد رسمی کشور دارند نظارت مجددی ندارد. اساسا چارچوب فعالیت ساترا در قبال محتواهایی که پیش‌تر از سازمان‌هایی چون وزارت ارشاد و صدا و سیما و... مجوز دریافت کرده‌اند بازبینی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیست و این سازمان در موارد دیگری به نظارت دقیق و بازبینی محتوا می‌پردازد؛ زمانی که مجوز ساخت آن اثر از سوی خود این سازمان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صادر شده باشد. به عنوان مثال از چند ماه پیش که همکاری و نظارت ساترا روی VODها صورت گرفت، این سازمان مجوز سریال‌های جدید تولید و پخش شده در این پلتفرم‌ها را صادر می‌کند و عنوانی مانند سریال جدید «آقازاده» با مجوزهای ساترا و نه ارگان دیگری پخش شده است.

همچنین ناگفته نماند که ساترا یک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اساسنامه درباره محتواهایی که پیش‌تر از نهادهای قانونی کشور مجوز گرفته‌اند به پلتفرم‌ها اعطا کرده و به آنها تاکید کرده که بر اساس این چارچوب‌ها باید محتواها را به نمایش در بیاورند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نظارت ساترا در این موارد در مرحله «پس از پخش» بوده و به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - VODها اعتماد می‌کند تا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بر اساس آیین‌نامه تدوین شده، محتوا را پخش نمایند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

ساترا در صورتی که پس از پخش با یک تخلف در محتوای پخش شده روبرو شود، با پلتفرم پخش کننده آن برخورد قانونی می کند. در واقع می‌توان گفت که نظارت ساترا بر محتواهای تصویری خارجی (بین‌المللی) پخش شده در VODها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مانند صدا و سیما نیست - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و سانسور پیش از پخش این نوع آثار بر عهده خود VODها قرار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گرفته و درباره محتواهای داخلی نیز، از چند هفته پیش که مجوزهای شبکه نمایش خانگی به دست ساترا افتاده، تمامی سریالها با اجازه و نظارت ساترا ساخته و پخش می‌شوند.

در پایان خاطرنشان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌شود برخورد صدا و سیما با استارتاپ‌ها و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نحوه تعامل این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سازمان با کسب‌وکارهای آنلاین نوپا، کاری کرده که بدگمانی نسبت به دخالت و سنگ‌اندازی آنها ازدیاد پیدا کند. شما می‌توانید گزارش تفصیلی درباره نحوه این تعامل را در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone