🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20858.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی لاجیتک و Herman Miller از صندلی گیمینگ ۱۴۹۵ دلاری

شرکت Herman Miller که در زمینه تولید مبلمان اداری گران قیمت فعالیت می‌کند، در همکاری با لاجیتک از صندلی گیمینگ Embody با قیمت ۱۴۹۵ دلار رونمایی کرد. Herman Miller می‌گوید صندلی گیمینگ Embody برای کاربران ...

شرکت Herman Miller که در زمینه تولید مبلمان اداری گران قیمت فعالیت می‌کند، در همکاری با لاجیتک از صندلی گیمینگ Embody با قیمت ۱۴۹۵ دلار رونمایی کرد.

Herman Miller می‌گوید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - صندلی گیمینگ Embody برای کاربران توییچ ساخته شده و این شرکت برای آگاهی بیشتر از نحوه نشستن بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی، از لاجیتک برای ساخت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - آن کمک گرفته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - است. ماحصل این همکاری تولید محصولی است که هفت نقطه قابل تنظیم داشته و به کاربر اجازه می‌دهد طرز نشستن و وضعیت قرارگیری ستون فقرات را تنظیم کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان

این صندلی همچنین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - از مکانیزم پیشرفته جلو و عقب کردن قسمت کمر و فوم‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - مجهز به مس برای خنک کردن کاربر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - برخوردار است. علاوه بر این قابلیتی به نام Dynamic Pixel Circulation دارد که وزن کاربر را متناسب با تکان‌های او حین بازی کردن توزیع می‌کند.

صندلی گیمینگ Embody در قسمت جلو شبیه بسیاری از صندلی‌های اداری گران قیمت است، اما سازنده در قسمت پشتی از رنگ آبی روشن استفاده کرده که به جذاب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - تر کردن آن برای گیمرها تا حدودی کمک کرده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان

همکاری Herman Miller و لاجیتک به همین محصول ختم نشده و این دو شرکت از چندین میز گیمینگ و همچنین یک پایه مانیتور به نام Ollin Gaming Monitor Arm نیز رونمایی کرده‌اند. این پایه که ۲۹۵ دلار قیمت دارد، به گفته سازنده به کاربر کمک می‌کند تا از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اردستان استان اصفهان - ظاهر زشت پایه مانیتور خلاص شود. میز گیمینگ Motia Gaming Desk نیز با قیمت ۱۲۹۵ دلار به بازار عرضه شده است.

محصولات یاد شده از سایت رسمی شرکت Herman Miller یا لاجیتک از هم اکنون قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone