🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20871.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس راگ فون ۳ معرفی شد؛ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۶ گیگابایت رم

ایسوس از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. ایسوس راگ فون ۳ به جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و یک باتری غول پیکر مجهز شده است. بازار گوشی‌‎های گیمینگ داغ است و ...

ایسوس از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. ایسوس راگ فون ۳ به جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و یک باتری غول پیکر مجهز شده است.

بازار گوشی‌‎های گیمینگ داغ است و شرکت‌های مختلفی مانند شیائومی، ایسوس و لنوو در این بخش فعالیت دارند. پس از معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel، ایسوس امروز از جدیدترین محصول خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - برای این بخش از بازار رونمایی کرده که مانند نسل‌های گذشته به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

ایسوس راگ فون ۳ به نمایشگر ۶.۵۹ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ مجهز شده. این صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. ایسوس برای این محصول خود جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام یعنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را درنظر گرفته که دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ است و از شبکه 5G‌ نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

این گوشی ایسوس در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود و در بالاترین نسخه به ۱۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - رم LPDDR5 و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

 

این گوشی هوشمند برخلاف نسل گذشته خود که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده، دوربین اصلی سه گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد که نسبت به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبلی یک پیشرفت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - قابل قبول محسوب می‌شود و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه از دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۱۳ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - اولترا واید بهره می‌برد. همانطور که از یک گوشی با پردازنده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - پرچمدار انتظار می‌رود، ایسوس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - راگ فون ۳ نیز امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این محصول ۲۴ مگاپیکسلی است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

یک گوشی گیمینگ علاوه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - بر سخت افزار قدرتمند و نمایشگر باکیفیت، به اسپیکرهای پرقدرت نیز نیاز دارد. جدیدترین محصول ایسوس به اسپیکر استریو با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - پشتیبانی از DTS:X مجهز شده است. این دستگاه از بلوتوث ۵.۱ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB-C روی فریم است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

ایسوس این گوشی هوشمند خود را به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - کرده تا کاربران در هنگام - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - بازی چندان نگران شارژدهی آن نباشند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - ‌می‌کند. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده «GameCool 3»‌ بهره می‌برد، البته می‌توان برای آن فن خارجی «AeroActive Cooler 3» را نیز سفارش دهید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

این گوشی هوشمند از دکمه‌های اولتراسونیک بهره می‌برد که می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد، حتی این امکان برای کاربران درنظر گرفته شده که هر دکمه را تبدیل به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - دو دکمه کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

به گزارش GSMArena، ایسوس راگ فون ۳ در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۰۰۰ یورو دارد و نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم با ۱‍۰۰ یورو قیمت بالاتر فروخته می‌شود. نسخه Strix‌ این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۸۰۰ یورو دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone