🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20867.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری انویدیا و دانشگاه فلوریدا برای ساخت ابرکامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی

انویدیا و دانشگاه فلوریدا (UF) از ساخت سریع ترین سوپرکامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی جهان برای آموزش عالی خبر دادند. این ابرکامپیوتر که HiPerGator نام داشته و پیش بینی می‌شود سال ۲۰۲۱ آماده شود، از ...

انویدیا و دانشگاه فلوریدا (UF) از ساخت سریع ترین سوپرکامپیوتر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - مبتنی بر هوش مصنوعی جهان برای آموزش عالی خبر دادند. این ابرکامپیوتر که HiPerGator نام داشته و پیش بینی می‌شود سال ۲۰۲۱ آماده شود، از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - توان محاسباتی ۷۰۰ پتافلاپ برخوردار خواهد بود.

انویدیا می‌گوید با ارتقای توانایی‌های سوپرکامپیوتر فعلی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - دانشگاه فلوریدا به نام HiPerGator به کمک معماری DGX SuperPod، توان محاسباتی آن به ۷۰۰ پتافلاپ خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - رسید. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - در این صورت این سیستم قوی‌ترین سوپرکامپیوتر حال حاضر جهان یعنی Fugaku با توان محاسباتی ۴۱۵.۵ پتافلاپ را با فاصله زیاد پشت سر خواهد گذاشت.

دانشگاه فلوریدا و انویدیا می‌گویند سوپرکامپیوتر HiPerGator پس از تغییر و تحولات به دانشجویان و استادان دانشگاه اجازه می‌دهد تا از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی همچون بالا آمدن سطح اقیانوس‌ها، سالخوردگی جمعیت، امنیت داده، پزشکی شخصی و حمل و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - نقل شهری استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان

ابرکامپیوتر HiPerGator تقریباً ۱۸ برابر قدرتمندتر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - از سوپرکامپیوتر دانشگاه تگزاس در آستین (UT) به نام Frontera خواهد بود و جزو اولین ابرکامپیوترهایی است که از سیستم DGX A100 انویدیا استفاده می‌کند. این سیستم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - از هشت پردازنده گرافیکی ۷ نانومتری A100 Tensor Core مبتنی بر معماری Ampere برخوردار بوده و ۳۲۰ گیگابایت حافظه گرافیکی را فراهم می‌کند. هر یک پردازنده گرافیکی A100 دارای ۵۴ میلیارد ترانزیستور بوده و توان محاسباتی ۵ پتافلاپ را به ارمغان می‌آورد.

ابرکامپیوتر HiPerGator قرار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - است به ۱۴۰ سیستم DGX A100 (با ۱۱۲۰ پردازنده گرافیکی قدرتمند A100 Tensor Core)، ۴ پتابایت فضای ذخیره سازی DDN و ۱۵ کیلومتر کابل نوری مجهز شود.

هزینه به روزرسانی این ابرکامپیوتر ۷۰ میلیون دلار تخمین زده شده که ۲۵ میلیون دلار آن را «Chris Malachowsky»، هم موسس انویدیا و دانش آموخته دانشگاه فلوریدا پرداخت خواهد کرد. ۲۵ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - را انویدیا و باقی هزینه را دانشگاه فلوریدا برای احداث دیتاسنتر تأمین می‌کنند.

انتظار می‌رود ابرکامپیوتر متحول شده HiPerGator تا اوایل سال ۲۰۲۱ آماده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone