🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20870.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

خنک‌کننده پوشیدنی سونی تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان را آسان‌تر می‌کند

Reon Pocket خنک کننده پوشیدنی ساخت سونی است که از طریق درگاه USB-C شارژ شده و به گوشی‌های اندرویدی و آیفون وصل می‌شود. این گجت با فشار دادن پد سیلیکونی پشت آن فعال شده و ...

Reon Pocket خنک کننده پوشیدنی ساخت سونی است که از طریق درگاه USB-C شارژ شده و به گوشی‌های اندرویدی و آیفون وصل می‌شود. این گجت با فشار دادن پد سیلیکونی پشت آن فعال شده و با استفاده از «اثر پلتیر» (Peltier) دمای سطح بدن را کاهش یا افزایش می‌دهد.

این دستگاه را با در دست گرفتن هم می‌توان استفاده کرد، اما برای بهره برداری حداکثری باید زیرپوش جیب دار سونی را خریداری کرد و دستگاه را درون آن قرار داد. این وسیله تنها ۸۰ گرم وزن داشته و به علت ضخامت کم به سختی از زیر لباس قابل تشخیص است.

به کمک اپلیکیشن می‌توان دما را در چهار سطح خنک و گرم تنظیم کرده و سرعت فن را تغییر داد. دستگاه مورد بحث با یکبار شارژ بسته به تنظیمات و شدت استفاده، ۲ تا ۳ ساعت قابل استفاده است. سونی می‌گوید این خنک کننده دمای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ماسال استان گیلان - سطح بدن را تا ۱۳ درجه سانتی گراد کاهش می‌دهد.

کارشناس سایت ورج عملکرد خنک کننده Reon Pocket را در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۸۰ درصد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ماسال استان گیلان - تابستان شهر توکیو، در کمترین تنظیمات خنک کنندگی مطلوب توصیف می‌کند. به گفته او نباید از این وسیله انتظارات زیادی داشت و با استفاده آن همچنان گرما و رطوبت محیط را حس می‌کنید، اما تحمل شرایط را برای شما آسان تر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ماسال استان گیلان

خنک کننده Reon Pocket و زیرپوش جیب دار به ترتیب با قیمت ۱۲۲ و ۱۷ دلار فقط در کشور ژاپن به بازار عرضه شده اند. اپلیکیشن این وسیله از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند بنابراین بیشتر کاربران بین المللی قادر به استفاده از آن خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone