🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20869.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کاهش فاصله جنسیتی در دنیای فناوری؛ آمار ثبت اختراع از سوی زنان رو به افزایش است

طبق گزارش‌های جدید، آمار ثبت اختراع از سوی زنان با افزایش قابل توجهی همراه بوده و نرخ کسانی که طی پنج سال اخیر حداقل دو بار ثبت اختراع داشته‌اند رو به رشد حرکت کرده، هرچند ...

طبق گزارش‌های جدید، آمار ثبت اختراع از سوی زنان با افزایش قابل توجهی همراه بوده و نرخ کسانی که طی پنج سال اخیر حداقل دو بار ثبت اختراع داشته‌اند رو به رشد حرکت کرده، هرچند هنوز تعداد کلی زنان مخترع بسیار کم است.

بر اساس داده‌های موجود در سازمان ثبت اختراعات ایالات متحده، تعداد زنانی که در زمینه ثبت پتنت فعال هستند بعد از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - دهه هشتاد میلادی با رشد قابل توجهی همراه شده است. در آن زمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - تنها ۲۷ درصد از زنان بعد از پنج سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - از ثبت اولین اختراعشان، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - مورد دیگری را ارائه می‌کردند، در حالی که این رقم در مورد آقایان ۳۸ درصد بود. اما در سال ۲۰۱۹ نرخ مورد بحث میان زنان به ۴۶ درصد و در میان مردان به ۵۲ درصد رسیده، که نشان می‌دهد فاصله بین جنسیت‌های مختلف در این زمینه رو به کاهش است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان

اگرچه این آمار الهام‌بخش و دلگرم‌کننده به نظر می‌رسند، اما تعداد زنان مخترع به طور کلی چندان زیاد نیست. در مجموع در بین پتنت‌هایی که در سال ۲۰۱۹ به ثبت رسیده، تنها در ۲۱.۹ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - درصد موارد نام مخترعی مونث به چشم می‌خورد که البته از آمار ۲۰.۷ درصدی سال ۲۰۱۶ بیشتر است. در همین حین تعداد زنان مخترع جدید هم تنها ۱۷.۳ درصد است که نسبت به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - آمار ۱۶.۶ درصدی سال ۲۰۱۶ رشدی نسبی را نشان می‌دهد.

«آندری ایانکو» مدیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - واحد تجارت و مالکیت معنوی سازمان ثبت اختراعات ایالات متحده، ضمن اشاره به محدودیت‌هایی که اجازه نمی‌دهد زنان به اندازه مردان فرصت نمایش توانایی‌ها و مهارت‌های خود را داشته باشند، در این رابطه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - توضیح می‌دهد: «برای حفظ جایگاهی که ما به عنوان پیشروان نوآوری در جهان در اختیار داریم، لازم است تنوع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - جنسیتی بیشتری در زمینه ثبت پتنت داشته باشیم.»

گفتنی است طبق - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - آمار مندرج در این گزارش، حدود ۴۱ درصد از زنان مخترع از ایالات کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس یا ماساچوست هستند. در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ ایالت واشنگتن بیشترین درصد ثبت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر همدان استان همدان - اختراع از سوی زنان را در اختیار داشته، و ایالت داکوتای شمالی هم کمترین سهم را داراست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone