🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20866.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رقیب MIT و استنفورد؛ اریک اشمیت دانشگاهی جدید برای برنامه‌نویس‌ها می‌سازد

یک کمیسیون فدرال ایالات متحده آمریکا که توسط مدیرعامل سابق گوگل، «اریک اشمیت» و قائم مقام سابق وزارت دفاع این کشور، «رابرت او. ورک» مدیریت می‌شود، بدنبال تاسیس یک دانشگاه برای آموزش نسل آینده برنامه‌نویس‌های ...

یک کمیسیون فدرال ایالات متحده آمریکا که توسط مدیرعامل سابق گوگل، «اریک اشمیت» و قائم مقام سابق وزارت دفاع این کشور، «رابرت او. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - ورک» مدیریت می‌شود، بدنبال تاسیس یک دانشگاه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - برای آموزش نسل آینده برنامه‌نویس‌های دولتی است.

به گزارش Medium، این دانشگاه که «U.S. Digital Service Academy» نامگذاری می‌شود، یک مرکز آموزشی معتبر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - خواهد بود که به دانشجویان خود مدرک می‌دهد و افراد در زمینه‌های مختلف مانند امنیت سایبری و هوش مصنوعی آموزش می‌بینند. در این دانشگاه، دانشجویان یکسال تحصیلی خواهند داشت و در طول تابستان در بخش‌ دولتی و خصوصی دوره‌های کارآموزی را طی خواهند کرد.

این دانشگاه نسل جدید برنامه‌نویسان را پرورش می‌دهد و با مراکز مطرح، MIT و استنفورد رقابت می‌کند. اغلب فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها بخش‌های خصوصی را برای کار انتخاب می‌کنند، البته می‌توانند در بخش‌های دولتی نیز مشغول به کار شوند.

این کمیسیون تاسیس یک موسسه جدید با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - نام «کمیسیون امنیت ملی هوش مصنوعی» «NSCAI» را پیشنهاد داده بود که کنگره در سال ۲۰۱۸ آن را با هدف مقابله با سرمایه‌گذاری گسترده چین در هوش مصنوعی تاسیس کرد. به گفته کمیسر NSCAI و رئیس سابق FCC، هر سازمانی که کنگره ایجاد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - کرده باید تلاش کند تا در زمینه استخدام موفق باشد:

«استعدادها در اشکال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - مختلف و از محل‌های متفاوت می‌آیند و اگر استخدام تنها در محل‌هایی که مسیر هموار است، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - انجام شود، فرصت‌ها و استعدادهای زیادی را از دست داده‌اید.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قزوین استان زنجان

در حال حاضر دانشگاه‌های MIT و استنفورد که موسسان گوگل در آن تحصیل کرده‌اند، اولین مقصد استعدادها در سراسر جهان محسوب می‌شوند. دانشگاه جدید باید با این مراکز آموزشی رقابت کند، اما احتمالا تبدیل به سومین مقصد می‌شود و دانشجویان آن پس از فارغ‌التحصیلی در شغل‌های دولتی کار خود را ادامه می‌دهند.

اریک اشمیت از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ مدیرعامل گوگل بود و در فوریه امسال از سمت خود به عنوان مشاور فنی کناره‌گیری کرد. دلیل استعفای اشمیت مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد این کار با هدف افزایش فعالیت‌های وی در زمینه نظامی و دولتی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone