🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20851.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت قابلیت تصحیح تماس چشمی را برای سرفیس پرو X منتشر کرد

مایکروسافت فناوری تماس چشمی این شرکت که با استفاده از هوش مصنوعی جهت نگاه کاربر را به سمت لنز دوربین تصحیح می‌کند، سرانجام برای سرفیس پرو X منتشر کرد. مایکروسافت مهر ماه سال ۹۸ از ...

مایکروسافت فناوری تماس چشمی این شرکت که با استفاده از هوش مصنوعی جهت نگاه کاربر را به سمت لنز دوربین تصحیح می‌کند، سرانجام برای سرفیس پرو X منتشر کرد.

مایکروسافت مهر ماه سال ۹۸ از Eye Contact به عنوان یکی از قابلیت‌های انحصاری لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - سرفیس پرو X رونمایی کرد. به گفته مایکروسافت این قابلیت با استفاده از توانایی‌های هوش مصنوعی پردازنده SQ1، جهت نگاه کاربر را در تماس‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - تصویری به سمت لنز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - دوربین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - تصحیح می‌کند. این قابلیت حتی با تنظیم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - نبودن لنز دوربین و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - نگاه کردن کاربر به زیر نمایشگر، جهت نگاه او را به سمت دوربین تصحیح می‌کند تا از برقراری تماس چشمی مجازی اطمینان حاصل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - شود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران

قابلیت تصحیح تماس چشمی پس از فعال شدن، نگاه کاربر را در اپ‌هایی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - مثل Zoom، اسکایپ یا گوگل Meet به خودکار تصحیح می‌کند. البته این قابلیت فقط زمانی فعال می‌شود که سرفیس پرو X در حالت منظره (Landscape) قرار گرفته باشد.

«پانوس پانای»، رییس بخش سرفیس در مراسم رونمایی از سرفیس پرو X اعلام کرد توانایی‌های منحصر به فرد هوش مصنوعی پردازنده SQ1 که مبتنی بر ARM بوده و توسط مایکروسافت و کوالکام ساخته شده است، امکان بهره برداری از فناوری Eye Contact در سرفیس پرو X را می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران

پانای افزود بکارگیری چنین قابلیتی در یک PC معمولی به حدود ۱۵ وات برق نیاز دارد، به همین دلیل استفاده از آن در کامپیوترهای ویندوزی x86 کاربردی نخواهد بود. وی مدعی شد پردازنده SQ1 پنجاه برابر برق کمتری مصرف کرده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - بدون نیاز به پردازنده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - گرافیکی عملیات پردازش را انجام می‌دهد.

مایکروسافت تنها شرکت فعال در زمینه فناوری تصحیح تماس چشمی نیست. اپل در حال فعالیت روی قابلیت مشابهی به نام FaceTime Attention Correction است. نسخه اولیه این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - قابلیت در بتای iOS 13 رویت شد اما اپل آن را از نسخه نهایی حذف کرد. آنطور که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - گزارش شده این قابلیت سرانجام به iOS 14 خواهد آمد و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - کاربران آیفون و آیپد می‌توانند به زودی از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone