🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20852.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ ™MyWallApp؛ دنیای رنگارنگ والپیپرها

شاید خیلی عجیب و دور از باور باشد، ولی باور کنید که رنگ‌ها روی روحیات ما تأثیر مستقیم دارند. برای همین است که می‌گویند در انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب یا محل کارتان دقت زیادی ...

شاید خیلی عجیب و دور از باور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - باشد، ولی باور کنید که رنگ‌ها روی روحیات ما تأثیر مستقیم دارند. برای همین است که می‌گویند در انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب یا محل کارتان دقت زیادی به خرج دهید چرا که این موضوع در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - درازمدت روی احساسات و افکار و تصمیمات شما اثر می‌گذارد.

اگر والپیپر گوشی (به عنوان جایی که در روز بارها چشممان به آن می‌خورد) را هم یک «دیوار» مهم در نظر بگیریم، طبیعتا این دیوار هم نیاز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - به یک رنگ خوب و جلوه‌ای چشم‌نواز دارد که اپلیکیشن ™MyWallApp - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - آن را برای شما تأمین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - می‌کند.

اپلیکیشن‌های مشابه ™MyWallApp کم نیستند. در واقع بگذارید اینطور بگویم که آنقدر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - زیادند تا بسته به سلیقه‌تان بتوانید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - مورد مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. اما ™MyWallApp در کدام دسته قرار می‌گیرد؟ اگر قرار باشد ™MyWallApp را به دسته‌ مشخصی از افراد توصیه کنیم، شاید آدم‌هایی با «سلایق خاص» انتخاب مناسبی باشد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

™MyWallApp بر خلاف نمونه‌های مشابهش (که ده‌ها موردشان را در دیجیاتو معرفی کرده بودیم) والپیپرهایش را در تعداد بالا عرضه نکرده. اتفاقا تعداد والپیپرها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - کم و محدود هستند. اما همین تعداد اندک هم تنوع خوبی دارند و هم بسیار خاص و منحصر به فرد هستند به طوری که جای دیگری نمی‌توانید پیدایشان کنید.

طراحی اکثر والپیپرهایی که در ™MyWallApp می‌بینید را تعدادی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - هنرمند گرافیست انجام داده‌اند که محصولاتشان را هم به رایگان و هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - به صورت پولی در این اپ ارائه می‌کنند. خوشبختانه اکثر والپیپرها رایگان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - هستند اما تعدادی هم در بخش Premium پیدا می‌شوند که برای دسترسی به آن‌ها باید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - حق اشتراک بپردازید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

™MyWallApp امکان جستجوی والپیپر با کلیدواژه را برایتان فراهم کرده، و اجازه می‌دهد که با دانلود هر کدام آن‌ها را چپ چین، راست چین و وسط چین کنید و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - مستقیما روی والپیپر، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - لاک اسکرین یا والپیپر+لاک اسکرین بنشانید. طبیعتا امکان اشتراک‌گذاری با دیگران را هم دارید.

اگر چه محدودیت تعداد والپیپرها را باید نقطه ضعف ™MyWallApp دانست ولی تنوع و زیبایی همین تعداد کمی که وجود دارند باعث می‌شود که اپلیکیشن ارزش دانلود و نصب را داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک اپ خوب و کاربردی برای دانلود والپیپرهای زیبا می‌گردید شاید بد نباشد که نیم‌نگاهی هم به ™MyWallApp داشته باشید. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل پلی استور و لینک کمکی که در انتهای مطلب قرار داده‌ایم دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

™MyWallApp

سازنده: GSeth قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone