🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11930.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های ۲۰۲۱ اپل با نام آیفون ۱۳ و مدل‌های مینی، پرو و پرو مکس از راه می‌رسند

گزارشی تازه مدعی است که آیفون ۲۰۲۱ اپل با نام آیفون ۱۳ به بازار می‌آید و مثل پارسال چهار مدل خواهد داشت که با اسامی مینی، پرو و پرو مکس عرضه می‌شوند. طبق اعلام Economic ...

گزارشی تازه مدعی است که آیفون ۲۰۲۱ اپل با نام آیفون ۱۳ به بازار می‌آید و مثل پارسال چهار مدل خواهد داشت که با اسامی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - مینی، پرو و پرو مکس عرضه می‌شوند.

طبق اعلام Economic Daily News، منابع آگاه زنجیره تامین می‌گویند اپل می‌خواهد پرچمداران بعدی خود را با نام آیفون ۱۳ معرفی کند. این شرکت همچنان از القاب مینی، پرو و پرو مکس استفاده خواهد کرد و این محصولات را در ماه سپتامبر به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - بازار می‌فرستد.

بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - اساس این گزارش، شرکت Hon Hai که با نام فاکسکان شناخته می‌شود، همچنان بزرگ‌ترین مونتاژکننده آیفون‌های آتی خواهد بود و تمام سفارشات مربوط به آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچی، ۶۸ درصد سفارشات آیفون ۱۳ معمولی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - با نمایشگر ۶.۱ اینچی و ۶۰ درصد سفارشات آیفون ۱۳ پرو ۶.۱ اینچی را انجام می‌دهد. به گفته منابع زنجیره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - تامین، اپل امسال دوباره آیفون‌ها را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. تولید این محصولات در سه‌ماهه سوم سال آغاز می‌شود و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - اوج تولید در سه‌ماهه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - چهارم اتفاق خواهد افتاد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس

پیش‌تر در خبری اعلام شده بود که ۷۴ درصد کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اپل تمایل ندارد آیفون بعدی ۱۳ نامیده شود. حدود ۳۸ درصد گفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - بودند که ترجیح می‌دهند آیفون بدون شماره، مثلا به‌صورت آیفون (۲۰۲۱) به بازار بیاید. از بین شرکت‌کنندگان فقط - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - ۱۳ درصد گفته بودند که دوست دارند این گوشی آیفون ۱۲ اس نام بگیرد.

اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۸ از پسوند S در آیفون XS استفاده کرد. این پسوند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - معمولا برای گوشی‌هایی استفاده می‌شود که تغییر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - زیادی نسبت به نسل قبلی ندارند. برای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - مثال، آیفون ۶ اس صرفا چند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - تغییر کوچک را نسبت به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - آیفون ۶ ارائه می‌کرد.

اما با توجه به چیزهایی که از آیفون ۲۰۲۱ می‌دانیم، اپل تغییرات نسبتا مهمی را در این خانواده اعمال می‌کند. آیفون ۱۳ باید نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن، ناچ کوچک‌تر و دوربین‌های قوی‌تری داشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فارس استان فارس - باشد و احتمالا با استفاده از کویل‌های بزرگتر، از شارژ بی‌سیم معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone