🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27615.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فضای ابری وان درایو حالا فایل های حساس را رمزنگاری می کند

مایکروسافت به تازگی فضای ذخیره‌سازی امنی به اپلیکیشن وان درایو اضافه کرده تا بتوانید در آن از فایل‌های حساس خود محافظت کنید. برای ورود به این فضا که Personal Vault نام‌گذاری شده می‌بایست از تمهیدات ...

مایکروسافت به تازگی فضای ذخیره‌سازی امنی به اپلیکیشن وان درایو اضافه کرده تا بتوانید در آن از فایل‌های حساس خود محافظت کنید. برای ورود به این فضا که Personal Vault نام‌گذاری شده می‌بایست از تمهیدات امنیتی مایکروسافت گذر کنید که می‌توانند پین کد، شناساندن اثر انگشت، چهره یا احراز هویت به شیوه دو فاکتوره باشند.

به لطف ویژگی همگام‌سازی کاربران وان درایو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌توانند به فایل‌های ذخیره شده در Personal Vault - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - هم از طریف اپلیکیشن موبایل، هم نرم‌افزار دسکتاپ و هم نسخه تحت وب دسترسی پیدا کنند و از این مزیت برای محافظت از اطلاعات حساس همچون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کپی پاسپورت، کارت‌های شناسایی، اطلاعات بانکی و ... بهره ببرند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان

در نسخه ویندوز 10 مایکروسافت بخشی از فضای هارد درایو را از طریق BitLocker رمزنگاری می‌کند تا هنگام همگام‌سازی با وان درایو امنیت فایل‌ها تضمین باشد. همچنین در نسخه تحت وب با کار در محیط Personal Vault هیچ اطلاعاتی ذخیره و کش نخواهد شد. غول نرم‌افزاری این ویژگی را فعلا برای کشورهای استرالیا، نیوزیلند و کانادا ارائه کرده اما تا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - پایان سال تمام کاربران از سراسر دنیا قادر به استفاده از این فضای امن خواهند بود.

اما در کنار این موضوع مایکروسافت اعلام کرده که فضای ذخیره‌سازی در طرح 1.99 دلاری وان درایو را از 50 به 100 گیگابایت افزایش داده است. کسانی که قبلا طرح 1.99 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - دلاری را خریداری کرده‌اند نیز به طور خودکار 50 گیگابایت اضافه را دریافت خواهند کرد.

مضاف بر این، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربران آفیس 365 حالا می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را به 1 ترابایت نیز افزایش بدهند. این کار ماهانه فقط 9.99 دلار هزینه در پی دارد که در مقایسه با سایر سرویس‌ها هزینه معقولی به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که طرح پایه وان درایو همچنان رایگان است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و با ثبت نام در این سرویس 5 گیگابایت فضای ابری رایگان دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن موبایل وان درایو را می‌توانید همین حالا از اپ استور یا گوگل پلی دریافت کنید. همچنین برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - دانلود نسخه‌های دسکتاپ یا ورود به نسخه تحت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زرین شهر استان اصفهان - وب می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone