🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27619.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عرضه یک مجموعه سه گانه از محصولات اسمارت هوم سامسونگ

سیاست‌های سامسونگ در قبال محصولات اسمارت هوم در طول این سال‌ها چندان شفاف نبوده و به نظر می‌رسید این شرکت برنامه مدون و جدی را برای عرضه این محصولات دنبال نمی‌کند. با این حال استارتاپ ...

سیاست‌های سامسونگ در قبال محصولات اسمارت هوم در طول این سال‌ها چندان شفاف نبوده و به نظر می‌رسید این شرکت برنامه مدون و جدی را برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - عرضه این محصولات دنبال نمی‌کند. با این حال استارتاپ اتوماسیون خانگی این شرکت با نام SmartThings که در سال 2014 راه‌اندازی شد تا به حال عملکرد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - ثابتی از خود نشان داده. حالا این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - برند از یک مجموعه سه گانه محصول در این حوزه رونمایی کرده است.

دو محصول از این مجموعه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - یعنی SmartThings Cam و WiFi Smart Plug مزیت استفاده از یک هاب مشترک را دارند، در حالی که محصول دیگر یعنی Smart Bulb هاب اختصاصی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - خودش را خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان

هیچکدام از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - محصولات جدید مشخصات عجیب و غریبی ندارند و معمولی به نظر می‌رسند. Cam که 90 دلار قیمت‌گذاری شده با کیفیت 1080 و در زاویه 145 درجه تصویربرداری می‌کند و در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - تاریکی هم از قابلیت دید در شب بهره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - می‌گیرد. همچنین می‌تواند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - ویدیوهای HDR ضبط کند و به صدای دو طرفه مجهز است.

از آن طرف امکانات Smart Plug در برابر قیمت 18 دلاری آن را به گزینه مقرون به صرفه‌تری نسبت به محصول مشابه 25 دلاری آمازون تبدیل می‌کند. با اتصال لامپ، وسایل برقی و مشابه آن‌ها کاربر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - امکان کنترل از طریق الکسا، دستیار گوگل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - و بیکسبی را خواهد داشت.

با توجه به اینکه محصولات مرتبط با اسمارت هوم سامسونگ موفقیت خوبی نداشته‌اند باید دید آیا محصولات SmartThings  می‌توانند جایگاه خود را بین کاربران پیدا کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone