🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27616.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل یک استارت آپ ماشین های خودران را خرید

استارت آپ Drive.ai که در زمینه ماشین های خودران فعالیت می کند و زمانی 200 میلیون دلار ارزش گذاری شده بود، اخیرا به علت برخی مشکلات در آستانه تعطیلی قرار گرفته. اما طبق شنیده ها ...

استارت آپ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - Drive.ai که در زمینه ماشین های خودران فعالیت می کند و زمانی 200 میلیون دلار ارزش گذاری شده بود، اخیرا به علت برخی مشکلات در آستانه تعطیلی قرار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - گرفته. اما طبق شنیده ها اپل اقدام به خریداری این شرکت نموده است.

سه هفته پیش گفته شده بود اپل در حال مذاکره برای تصاحب Drive.ai است، شرکتی که سال 2015 توسط چند محقق یادگیری ماشینی از دانشگاه استنفورد تاسیس شده بود و با ماشین های خودرانش در تگزاس سرویسی چون اوبر و لیفت ارائه می کرد.

این استارت آپ سال قبل 200 میلیون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - دلار ارزش داشت

سال گذشته Drive.ai یکی از موفق ترین استارت آپ هایی بود که روی ماشین های خودران تحقیق می کرد. این شرکت با استفاده از یادگیری عمیق ماشینی، سیستمی توسعه داده بود که با تشخیص اجسام از آن ها دوری می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - کرد. زمانی هم که ماشین خودران این شرکت در مسیری از پیش تعیین شده و بدون دخالت و حضور هیچ انسانی حرکت کرد در سرخط خبرها قرار گرفت.

خودروهای این شرکت با نارنجی بسیار روشن رنگ آمیزی شده بودند و در هر چهار طرفشان نمایشگرهایی وجود داشت که تصمیمات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - خودرو مانند توقف کردن، خارج شدن، حرکت کردن و غیره را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - به عابران و خودروهای مجاور نشان می داد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران

اما تمام این اقدامات برای دوام آوردن این استارت آپ کافی نبود. سرمایه گذاران تاکنون میلیاردها دلار در استارت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - آپ هایی که مشغول کار روی ماشین های خودران هستند سرمایه گذاری کرده اند، اما آن ها یکی پس از دیگری به علل مختلف مانند مشکلات تکنیکی از دور خارج می شوند. اکثر تحلیلگران معتقدند هنوز سال ها یا حتی دهه ها با به کارگیری ماشین های خوردان فاصله داریم. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - علاوه بر این توسعه چنین تکنولوژی به سرمایه گذاری هنگفتی نیاز دارد، در نتیجه شرکت های بزرگ در تلاشند با یکدیگر همکاری کنند تا کمی از این بار مالی کاسته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مازندران استان مازندران - شود.

مشخص نیست چند نفر از کارمندان Drive.ai به اپل ملحق خواهند شد، اما کمپانی کوپرتینویی تمام دارایی های این استارت آپ از جمله خودروهایشان را به تصاحب خود درآورده است. اگرچه برخی منابع گزارش داده اند اپل این کمپانی را صرفا به خاطر متخصص هایش خریداری کرده و سرنوشت کارمندان دیگر آن روشن نیست. Drive.ai هنوز در این رابطه واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone