🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39085.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن اسکایپ در ویندوز موبایل ویدئوها را وارونه نمایش می دهد

امروز برخی کاربران ویندوز 10 موبایل از باگی خبر داده اند که باعث وارونه شدن ویدئوها در تماس های تصویری اپلیکیشن اسکایپ می شود. یکی از کاربران این اپلیکیشن فردی است که قصد داشته از طریق ...

امروز برخی کاربران ویندوز 10 موبایل از باگی خبر داده اند که باعث وارونه شدن ویدئوها در تماس های تصویری اپلیکیشن اسکایپ می شود.

یکی از کاربران این اپلیکیشن فردی است که قصد داشته از طریق لومیا 950 اکس ال با همسرش که لومیا 950 دارد تماس بگیرد.

این زوج در اسمارت فون های مجهز به ویندوز موبایل از دوربین سلفی برای برقراری ارتباط تصویری استفاده کرده اند اما در هر دو دستگاه تصاویر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به صورت وارونه نمایش داده شده است.

علی رغم اینکه این اپلیکیشن برای پلتفرم عمومی ویندوز (UWP) توسعه داده شده و نسخه موبایل و دسکتاپ آن نباید تفاوتی داشته باشد اما نسخه دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن این مشکل را ندارد.

گستردگی گزارش های کاربران حاکی از این است که باگ وارونه شدن تصاویر اسکایپ در تمامی موبایل هایی که از این پلتفرم بهره می برند، رخ داده است.تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربیمایکروسافت سعی کرده از طرق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بروزرسانی های نرم افزاری این مشکل را مرتفع کند، اما باگ مذکور کماکان کاربران را آزار می دهد، با این حال یکی از راه حل های موجود برقراری تماس در حالت افقی است.

نکته جالب این جاست که اسکایپ به مایکروسافت تعلق دارد و از ردموندی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها انتظار می رود این اپلیکشن را بدون هیچ گونه ایرادی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای ویندوز موبایل توسعه دهند.

از طرف دیگر این غول نرم افزاری با ارائه مجوز به اپلیکشین های اندرویدی آن چنان پولی به جیب زده که با فروش موبایل های ویندوزی قابل مقایسه نیست، بنابرین ممکن است طراحی اسکایپ برای ویندوز موبایل چندان اولویتی نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوره نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرگاه شما روستای پکاچوک سلماس تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای پکاچوک شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone