🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39092.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معاون دادستان کل کشور: فیلترینگ تلگرام باید مدت‌ها پیش رخ می‌داد

فیلترینگ تلگرام در ایران بازخوردهای گوناگونی داشته و درباره ادامه فعالیت آن حدس و گمان‌های مختلفی مطرح شده است، اما فارغ از آینده این شبکه پیام رسان در کشور، به نظر می‌رسد موضوع فیلتر شدن ...

فیلترینگ تلگرام در ایران بازخوردهای گوناگونی داشته و درباره ادامه فعالیت آن حدس و گمان‌های مختلفی مطرح شده است، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اما فارغ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از آینده این شبکه پیام رسان در کشور، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موضوع فیلتر شدن تلگرام به مدت‌ها پیش بر می‌گردد و مسئولان مدت‌ها قبل به فکر این کار افتاده بودند. بسیاری از افراد علت حوادث اخیر کشور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را کانال‌های تلگرامی مشکل‌ساز می‌دانند و هریک دیگری را مسئول این اتفاقات می‌دانند.

به عنوان مثال چندی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش وزیر ارتباطات در واکنش با انتقادات رسانه‌ها در پست اینستاگرامی خود مسبب اوضاع فعلی را شورای امنیت کشور عنوان کرد و دخالت وزارت ارتباطات را در این باره به طور کامل رد کرد، دخالتی که به گفته «عبدالصمد خرم آبادی» باید خیلی پیش‌تر صورت می‌گرفته است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی
انتقادات به سمت وزیر ارتباطات سبب شفاف‌سازی برخی موضوعات توسط وی شد. او در اینستاگرام خود نوشت فیلترینگ‌های اخیر از سمت وزارت ارتباطات نبوده و شورای امنیت ملی کشور را مسئول آن مطرح کرد

هشت هزار از 500 هزار کانال تلگرام علیه امنیت کشور و اخلاق عمومی هستند

عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در کانال شخصی خود در پیام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رسان ایرانی سروش موضوعی را مطرح کرده که نشان می‌دهد دغدغه دولتمردان و حساسیت آنها به کانال‌های تلگرامی از اوایل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امسال صورت گرفته و الزاما به چند روز اخیر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بر نمی‌گردد:

«به لحاظ اهمیتی که سازماندهی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و برنامه ریزی دشمنان در تلگرام داشت اوایل سال 1396 این موضوع را رسانه ای کردم و بارها اعلام نمودم حدود 8 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هزار  - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از پانصد هزار کانال در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شبکه اجتماعی تلگرام علیه امنیت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کشور و مقدسات اسلامی و عفت و اخلاق عمومی در حال فعالیت بوده و مشغول  سازمادهی و تخریب کشور در فضای مجازی هستند، اما متاسفانه هم وزیر سابق وهم وزیر لاحق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل اجرای دستورات مقاومت کردند.»

با وجود هشدار به وزارت ارتباطات،این وزاتخانه از انجام اقدامات پیشگیرانه سرباز زده است.

خرم آبادی معتقد است با وجود هشدرهای آنها، وزارت ارتباطات از انجام اقدامات لازم سرباز زده و در نوشته خود بیان می‌کند که عمل سرباز زدن وزارت ارتباطات حتی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی ابلاغ شده ولی بازهم اتفاق خاصی رخ نداده است. خرم آبادی در ادامه انگشت اتهام را سمت این افراد می‌گیرد و آنها را مسبب حوادث اخیر معرفی می‌کند:

«بخش عمده ای از فتنه و آشوبگری ها و اغتشاشات روزهای اخیر حاصل اشغال فضای مجازی کشور و بی توجهی مسئولین ذیربط به این موضوع بوده است،. بنابراین کسانی که فضای مجازی کشور را بدون هیچگونه کنترلی در اختیار دشمنان و آشوبگران  قرار داده اند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.»

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور پا را فراتر گذاشته و کنایه‌ای به صحبت‌های رییس جمهوری مبنی بر دست نگذاشتن وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ می‌زند:

«متاسفانه برخی عمدا یا سهوا از قبل به هنجارشکنان  اطمینان دادند که دستی برای جلوگیری از اقدامات هنجارشکنانه و غیرقانونی آنها بر روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت.»

از نظر خرم آبادی باید موضوع به طور دقیق بررسی شود و در صورت اثبات کوتاهی کردن مسئولان ذی‌ربط، این افراد بر وفق مقررات مجازات شوند.

گرچه پیش‌تر وزیر ارتباطات قطع شدن دایمی این سرویس‌ها را شایعه‌ای بی اساس خوانده بود اما به نظر می‌رسد فیلترینگ این شبکه پیام رسان رفته رفته بیشتر به رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و با اظهار نظرات دولتمردان مختلف کشور و حتی اظهارات اخیر خود وزیر ارتباطات، امیدها به رفع فیلترینگ تلگرام رنگ می‌بازد.

[تصویر اصلی مطلب اثری است از «علی میرزایی».]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone