🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24617.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

با لپ تاپ های آینده نگرانه Dell آشنا شوید؛ کانسپت دوئت و کانسپت اوری

کمپانی دل نیز با دست پر به نمایشگاه CES آمده و برای این که از کاروان لپ تاپ‌هایی با نمایشگر تاشو جا نماند، نه یک مدل، بلکه دو مدل را معرفی کرده است. البته لازم ...

کمپانی دل نیز با دست پر به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - نمایشگاه CES آمده و برای این که از کاروان لپ تاپ‌هایی با نمایشگر تاشو جا نماند، نه یک مدل، بلکه دو مدل را معرفی کرده است. البته لازم است بدانید که این لپ تاپ‌ها همگی مفهومی بوده و هنوز برای فروش آماده نیستند. در ادامه با ما باشید تا با کانسپت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - دوئت و کانسپت اوری بیشتر آشنا شویم.

بگذارید ابتدا به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - سراغ کانسپت دوئت (Concept - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - Duet) برویم. این لپ تاپ همانند سرفیس نئو از دو نمایشگر تشکیل شده که به کمک یک لولا به هم متصل شده‌اند. البته دل اطلاعات دقیق از این نمایشگرها در اختیار خبرنگاران قرار نداده ولی می‌توان گفت که ابعاد هر دو نمایشگر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۳.۳ اینچ بوده که لولای ۳۶۰ درجه‌ای آن هم بسیار محکم ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان

دل برای کانسپت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - دوئت یک کیبورد نیز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - در نظر گرفته که روی نمایشگر پایینی آن قرار گرفته و عملا آن را به یک لپ تاپ معمولی تبدیل می‌کند. همانند لنوو که منتظر عرضه رسمی ویندوز ۱۰ ایکس است، دل هم نتوانسته از راه‌حل مخصوص مایکروسافت برای لپ‌تاپ‌های دو نمایشگره استفاده کند و مجبور به ارائه راه‌کار اختصاص خود شده است.

برای مثال کاربران می‌تواند با کشیدن ۳ انگشت خود روی یک برنامه، آن را به صفحه دیگر منتقل کنند یا با زدن ۴ انگشت خود روی یک برنامه، آن را به صورت تمام صفحه باز کنند. علاوه بر آن اگر کیبورد را روی صفحه نمایشگر قرار دهید، پایین آن یک ترک پد نمایان می‌شود که نقش ترک پدهای فیزیکی لپ تاپ‌های معمولی را ایفا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان

لپ تاپ بعدی این کمپانی، کانسپت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - اوری نام دارد که نام آن از مخفف اوریگامی وام گرفته شده است. این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۳.۴ اینچی P-OLED استفاده می‌کند که همانند گلکسی فولد از وسط تا می‌شود و هیچ لولایی هم در وسط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - آن وجود ندارد. در رابطه با این لپ تاپ نیز اطلاعات خاصی وجود ندارد. البته این نمایشگر یک چین خوردگی را در وسط خود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان - نشان می‌دهد که دل می‌گوید در حال کار روی آن است تا آن را به حداقل برساند.

مشکل بعدی کمپانی دل با کانسپت اوری، حاشیه‌های نمایشگر است که هنوز نتوانسته مقدار آن را کاهش دهد. همانند کانسپت دوئت، دل مجبور شده از راه‌حل‌های نرم‌افزاری اختصاصی برای بهره‌وری حداکثری از این نوع لپ تاپ استفاده کند. از همین رو اگر کاربران بخواهند از کانسپت اوری مانند یک لپ تاپ معمولی استفاده کنند، تنها کافیست آن را تا کنند تا لپ تاپ به صورت خودکار کیبوردی را در نمایشگر پایینی نشان دهد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کامیاران استان کردستان

دل می‌گوید سخت‌افزار این لپ تاپ‌ها آماده بوده ولی چیزی که عرضه آن را به تعویق می‌اندازد، نرم‌افزار آن‌هاست که هنوز آماده نشده است. در اصل کمپانی دل، توپ را در زمین مایکروسافت انداخته تا در صورتی که ویندوز ۱۰ ایکس را معرفی نکند، از راه‌حل‌های اختصاصی خود بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone