🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24620.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های سری رایزن ۴۰۰۰ معرفی شدند؛ شاهکار ۷ نانومتری AMD

AMD با معرفی سری رایزن ۴۰۰۰ از نخستین پردازنده ۷ نانومتری x86 دنیا رونمایی کرد. رایزن ۴۰۰۰ بر پایه معماری ۷ نانومتری ذن توسعه یافته و نسل سوم پردازنده های رایزن برای لپتاپ محسوب می ...

AMD با معرفی سری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - رایزن ۴۰۰۰ از نخستین پردازنده ۷ نانومتری x86 دنیا رونمایی کرد. رایزن ۴۰۰۰ بر پایه معماری ۷ نانومتری ذن توسعه یافته و نسل سوم پردازنده های رایزن برای لپتاپ محسوب می شود.

چیپست های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدید AMD با هدف به چالش کشیدن جدیدترین تراشه های اینتل از جمله خانواده ۱۰ نانومتری آیس لیک طراحی شده اند. سری رایزن ۴۰۰۰ در ۳ نسخه پانزده واتی U، چهل و پنج واتی H و مدل پرو برای کاربران حرفه ای و پردازش های سنگین ارائه خواهد شد.

کمپانی سازنده برای نمایش قابلیت های چیپست جدید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود به مدل رایزن 4800U - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - اشاره کرد که از ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی، کلاک پایه ۱.۸ گیگاهرتز و بوست ۴.۲ گیگاهرتزی بهره می برد. آنطور که «لیزا سو»، مدیرعامل این شرکت در CES گفت رایزن 4800U نسبت به اینتل Core i7-1065G7 در بنچمارک تک هسته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - ای ۴ درصد، در چند هسته ای ۹۰ درصد و از نظر گرافیکی ۲۸ درصد عملکرد بهتری دارد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان

رایزن ۴۰۰۰ علاوه بر ارتقای کارایی بر پایه معماری ۷ نانومتری طراحی شده که به معنی بازدهی بیشتر از نظر مصرف انرژی است. این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - دو عامل در کنار هم عملکرد چیپست را نسبت نسل قبل به ازای هر وات حدود دو برابر بهبود می بخشد.

کمپانی AMD همچنین به فناوری جدید SmartShift اشاره کرد که امکان جابجایی بار پردازشی بین پردازنده و GPU حتی در دستگاه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - های با کارت گرافیک مجزا را میسر می کند. این تکنولوژی در تست AMD کارایی دستگاه را تا حدود ۱۰ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - درصد ارتقا داد.

لپتاپ های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - مجهز به پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ از ماه های آینده عرضه خواهند شد. مدل رایزن 4800U که در همین رویداد به آن اشاره شد در لپتاپ یوگا اسلیم ۷ از راه می رسد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - و مدل قدرتمندتر 4800H هم ماه آینده و در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بندرترکمن استان گلستان - لپتاپ ROG Zephyrus G14 ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone