🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45019.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و تاریخ عرضه نسخه جدید دوربین Gear 360 مشخص شد

کمپانی سامسونگ همزمان با موبایل های پرچمدار جدید خود از نسخه تازه دوربین «Gear 360» پرده برداشت. حالا و پس از حدود ۲ ماه بالاخره قیمت و تاریخ عرضه این محصول در ایالات متحده رسماً اعلام ...

کمپانی سامسونگ همزمان با موبایل های پرچمدار جدید خود از نسخه تازه دوربین «Gear 360» پرده برداشت. حالا و پس از حدود ۲ ماه بالاخره قیمت و تاریخ عرضه این محصول در ایالات متحده رسماً اعلام شد.

مشتریان در خاک آمریکا می توانند از امروز (۴ خرداد) و با قیمت ۲۹۹ دلار دوربین جدید ۳۶۰ درجه سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را خریداری نمایند. بدین ترتیب کره ای ها این محصول را حدود ۱۰۰ دلار ارزان تر از نسل قبل آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به فروش خواهند رساند.

محصول جدید ۱۰۰ دلار ارزان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر از نسخه قبل به فروش می رسد

پشت لنز های واید دوگانه چشم ماهی (Fish Eye) دوربین مورد بحثT دو سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 جا خوش کرده اند که آن را قادر می سازند تصاویر سه بعدی خود را با کیفیت 4K به ثبت برساند.

کاربران Gear 360 نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۷ به انواع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فیلترها و افکت های نرم افزاری و ابزارهای ویرایش و بازبینی ویدیوهای خود دسترسی خواهند داشت تا از این طریق محتواهای تولیدی را شخصی سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمایند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ضمن این که امکان تبدیل ویدیوهای ۳۶۰ درجه به ویدیوهای معمولی برای آسان سازی فرایند اشتراک گذاری نیز وجود خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

دوربین مورد بحث از سه نسل اخیر پرچمداران کمپانی کره ای یعنی گلکسی S6/S7/S7 Edge/S8 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و مدل ۲۰۱۷ موبایل های میان رده گلکسی A5 و A7 پشتیبانی می کند و اپلیکیشن اختصاصی آن نیز در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد.

لازم به ذکر است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خریداران موبایل های گلکسی S8 و S8 پلاس در آمریکا می توانند تنها با پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ۴۹ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اضافی صاحب یک دستگاه Gear 360 مدل ۲۰۱۷ شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone