تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43530.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر رسمی و مشخصات سخت افزاری موبایل Redmi 5 شیائومی

قبل از عرضه هر موبایل هوشمندی معمولاً تصاویر و اطلاعاتی به صورت غیر رسمی از آن در فضای مجازی منتشر می شود، اما انتشار اسلایدهای رسمی یک موبایل پیش از عرضه موردی چندان معمول نیست. ...

قبل از عرضه هر موبایل هوشمندی معمولاً تصاویر و اطلاعاتی به صورت غیر رسمی از آن در فضای مجازی منتشر می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود، اما انتشار اسلایدهای رسمی یک موبایل پیش از عرضه موردی چندان معمول نیست. این اتفاق در خصوص میان رده جدید شیائومی، یعنی Redmi 5 به وقوع پیوسته است.

علاوه بر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصاویر رسمی، در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این عکس ها مشخصات کامل سخت افزاری و حتی قیمت موبایل مورد اشاره نیز درج شده است، بنابراین عملاً کمپانی چینی چیزی برای رونمایی نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیهمان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طور که پیش تر انتظار می رفت Redmi 5 قرار است در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دو مدل با چیپست و رم متفاوت روانه بازار شود. مدل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پایه با اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۳ گیگاهرتزی و دیگری با چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت رم. میزان حافظه داخلی نیز برای مدل ارزان تر ۱۶ یا ۳۲ و برای مدل قوی تر برابر ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیهر دو - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل میان رده تازه شیائومی از دو سیمکارت پشتیبانی خواهند کرد و می توان ظرفیت حافظه داخلی آنها را از طریق درگاه میکرو اس دی افزایش داد.

از دیگر مشخصات Redmi 5 می توان به نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن تمام اچ دی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. یک باتری ۳۶۸۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی برای این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیارزان ترین مدل موبایل مورد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بحث ۱۲۶ دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که قدرتمند ترین نمونه را می توان به قیمت ۱۶۲ دلار خریداری نمود. متاسفانه در تصاویر منتشر شده اشاره ای به تاریخ عرضه موبایل جدید شیائومی نشده، اما به نظر نمی رسد فاصله چندانی تا آن تاریخ داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone