🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19244.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

MSI از مانیتور گیمینگ Optix G242 با پنل ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

MSI از مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Optix G242 مخصوص مسابقات eSports رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، رزولوشن Full HD و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ...

MSI از مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Optix G242 مخصوص مسابقات eSports رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، رزولوشن Full HD و زمان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - پاسخ دهی ۱ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - میلی ثانیه اشاره کرد.

MSI می‌گوید مانیتور Optix G24 گزینه‌ای مناسب برای مسابقات eSports است چرا که علاوه بر نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز، زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه را ارائه می‌کند که تا حد زیادی مشکل اسکرین ترینگ را از بین می‌برد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان  استان خراسان

مانیتور Optix G242 eSports به پنل ۲۳.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این محصول - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - از طراحی تقریباً بدون فریم برخوردار است و به غیر از چانه نسبتاً باریک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - زیر پنل حاشیه مزاحم دیگری در اطراف نمایشگر به چشم نمی‌خورد، بنابراین گزینه‌ای مناسب برای سیستم‌های چند مانیتور - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - خواهد بود.

مانیتور مورد بحث از پنل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - IPS استفاده کرده و زاویه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - دید عریض تا حداکثر ۱۷۸ درجه افقی و عمودی را ارائه می‌کند از اینرو - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - دست کاربر برای چینش آن در سیستم چند نمایشگره باز خواهد بود. این محصول همچنین ۹۴.۶ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۲۷.۷ درصد از گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به سازگاری با NVIDIA G-Sync و قابلیت آنتی‌فلیکر و کاهش نور آبی اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان  استان خراسان

MSI با وجود رونمایی رسمی از مانیتور Optix G242 eSports قیمت آن را اعلام نکرده است. البته این محصول در سایتی به نام BH Photo and Video با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار برای پیش خرید قرار گرفته و به زودی روانه بازار خواهد شد. این سازنده ماه قبل از سه مانیتور جدید از خانواده PRO MP242 با پنل IPS در سایز ۲۳.۸ اینچ و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خراسان استان خراسان - رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone