🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30504.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 سفید احتمالا ‌به‌زودی عرضه خواهد شد

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز سال نوی میلادی باقی مانده، به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه یکی از مهم‌ترین گوشی‌ های هوشمند امسال یعنی گلکسی نوت 9 با رنگ سفید باشیم. این ...

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز سال نوی میلادی باقی مانده، به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - نظر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - باید منتظر عرضه یکی از مهم‌ترین گوشی‌ های هوشمند امسال یعنی گلکسی نوت 9 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - با رنگ سفید باشیم.

این تصویر توسط منبع نامشخصی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - بیرون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - درزر کرده و البته امکان ساختگی بودن آن هم وجود دارد. در حال حاضر نوت 9 با رنگ‌های مشکی، مسی، ارغوانی و آبی اقیانوسی موجود بوده و با توجه به تنوع رنگی بیشتر رقیبش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - یعنی آیفون XR، عرضه یک رنگ تازه از این موبایل به هیچ عنوان عجیب نیست.

البته در حال حاضر این شایعه وجود دارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S10 با رنگ‌های سیاه، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و در نهایت زرد عرضه خواهد شد و بعد از عرضه آن هم نباید انتظار اضافه شدن رنگ جدیدی را داشته باشیم. بر اساس همین تصویر، قلم S Pen مدل سفید گلکسی هم سفید خواهد بود که با توجه به دیگر رنگ‌های این گوشی کمی عجیب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان

آخرین گلکسی نوت سفید به سال 2015 و نوت 5 برمی‌گردد. گلکسی‌ اس 7، 8 و 9 هم مدلی با رنگ سفید نداشتند و باید منتظر ماند دید که امسال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - سرانجام این طلسم شکسته خواهد شد یا خیر.

با وجود آن که بازار جهانی موبایل دچار رکود سنگینی شده و بخش موبایل سامسونگ هم کاهش فروش قابل مشاهده‌ای را نسبت به زمان مشابه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - در سال گذشته تجربه کرده، گلکسی نوت 9 عملکرد خوبی را به ثبت رسانده و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - فروش آن تنها در کره جنوبی از یک میلیون دستگاه فراتر رفته است.

اخیرا شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ هم داغ‌تر از گذشته شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - و طی هفته‌ای که گذشت، رندری از گلکسی اس 10 به بیرون درز کرد که دوربین زیر نمایشگر این گوشی را به تصویر می‌کشید. بر اساس این رندر سامسونگ در S10 به جای استفاده از بریدگی نمایشگر از دوربین زیر نمایشگر برای قرار گرفتن لنز سلفی استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone