🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30370.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

درآمد یک میلیون دلاری برخی توسعه دهندگان اپ استور و گوگل پلی در سال ۲۰۱۸

همانطور که می‌دانید موبایل‌های اندوریدی، سهم ۸۵ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند اما از دیرباز تاکنون اثبات شده که اپ استور شرکت اپل درآمد بسیار بیشتری نسبت به گوگل پلی دارد و ...

همانطور که می‌دانید موبایل‌های اندوریدی، سهم ۸۵ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند اما از دیرباز تاکنون اثبات شده که اپ استور شرکت اپل درآمد بسیار بیشتری نسبت به گوگل پلی دارد و توسعه‌دهندگان با ساخت اپلیکشن‌هایی برای iOS موفق می‌شوند، درآمد بیشتری بدست آورند. حال گزارش شده ۱۶۴ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکت از توسعه دهندگان اپ استور توانسته‌اند در سال ۲۰۱۸ میلادی، یک میلیون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - دلار درآمد کسب - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنند. این در حالی است که توسعه دهندگان گوگل پلی آنچنان موفق نبوده‌اند و تنها ۸۸ شرکت موفق شده‌اند چنین درآمدی را نصیب خود کنند.

البته بسیاری از کارشناسان دو دلیل عمده برای این مسائل برمی‌شمارند. اول اینکه بسیاری از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران اندرویدی، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساکنین کشور‌های در حال توسعه هستند و بعید است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - پس از خرید تلفن‌های هوشمند، سراغ اپلیکیشن‌های پولی بروند.

از سوی دیگر محدوده قیمت موبایل‌های اندرویدی فاصله بسیار زیادی با آیفون‌ها دارد و طرفداران اپل اصولاً قشر مرفه‌ حامعه را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - تشکیل می‌دهند. این مسئله موجب می‌شود که آنها برای راحت بودن و دسترسی به امکانات بیشتر، هیچ ابایی از خرج کردن نداشته باشند و درآمد زیادی را به جیب توسعه‌دهندگان اپ استور بریزند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان

حال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - وب سایت Sensor Tower گزارش داده که ۱۶۴ شرکت از توسعه دهندگان آمریکایی موفق شده‌اند در سال ۲۰۱۸ میلادی، یک میلیون دلار درآمد از اپ استور کسب کنند. این در حالی است که تنها ۸۸ شرکت چنین درآمدی از گوگل پلی کسب کرده‌اند.

این رقم نشان می‌دهد که تعداد شرکت توسعه دهنده‌ با درآمد یک میلیون دلاری در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپ استور تقریباً دو برابر گوگل پلی است. البته چنین نسبتی سال گذشته هم وجود داشت و در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۴۳ توسعه دهنده موفق شده بودند از اپ استور درآمدی یک میلیون دلاری کسب کنند و رقم مشابه برای سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اندروید تنها ۷۱ کمپانی بود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان

جالب اینجاست تنها ۳۳ درصد از شمار ۱۶۴ توسعه دهنده با درآمد یک میلیون دلاری اپ استور، بازی طراحی کرده‌اند و اپلیکیشن‌ها سلامتی، سبک زندگی و ... جزو اپلیکیشن‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - پرطرفدار سیستم عامل iOS محسوب می‌شوند.

با این وجود ۶۵ درصد از شرکت‌هایی که موفق شده‌اند درآمد یک میلیون دلاری از گوگل پلی کسب کنند در حوزه بازی فعالیت دارند و این مسئله نشان می‌دهد صاحبان موبایل‌های اندرویدی، بیشتر سراغ بازی‌ها می‌روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone